آیت‌الله مظاهری: جنایت صهیونیست‌ها در غزه، نماد «مرگِ انسانیت» است

اصفهان–ایرنا–آیت‌الله مظاهری از مراجع تقلید اعلام کرد: جنایت بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی در حمله ددمنشانه به بیمارستان غزه که در نتیجه آن صدها کودک، زن و مرد مظلوم، بیمار، بی‌پناه و بی‌دفاع به شهادت رسیدند، نشانه اعلام مرگِ انسانیت و وجدان اخلاقی بشر است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله حسین مظاهری روز سه‌شنبه در پیام تسلیت خود به مناسبت ارتکاب جنایت شب گذشته رژیم صهیونیستی در غزه افزود: حوادث هولناک اخیر در غزه مظلوم که بدست رژیم سفاک و غاصب اسراییل انجام پذیرفت، استمرار بیش از هفتاد سال ستم و ظلم آشکار بر فلسطین و پارۀ تن امت اسلامی بود.

وی تصریح کرد: این مصیبت فاجعه‌بار در تومار مظلومیت فلسطین، قدس و غزه، هیچگاه جبران و فراموش نخواهد شد.

این مرجع تقلید در اصفهان در پیام خود اظهار اطمینان کرد که اگر مجامع جهانی و دولت‌های ساکت در قبال این فجایع بزرگ انسانی به شیوه ناپسند خود در حمایت از رژیم اشغالگر و جنایتکار اسراییل ادامه دهند بطور قطع بحران‌های بزرگتری در پیش‌‍رو خواهد بود که دامان آنان را نیز خواهد گرفت.

وی در پایان پیام خود، عزت و امنیت مسلمانان و نابودی رژیم غاصب و قصاب صهیونیستی را از خداوند مسألت کرده است.

به گزارش ایرنا، جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده است که شب گذشته نمونه دیگری از قساوت صهیونیست‌ها با بمباران وحشیانه بیمارستان "المعمدانی" غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به این مکان، به نمایش درآمد.

اشغالگران صهیونیست در اقدام جنایتکارانه خود در این بیمارستان، بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند و صدها نفر را زخمی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha