۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 1048
کد خبر: 85262744
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

عامل اصلی گروگانگیری در بمپور دستگیر شد

۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹
کد خبر: 85262744
عامل اصلی گروگانگیری در بمپور دستگیر شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عامل اصلی گروگانگیری که قصد اخاذی ۱۵۰ میلیارد ریالی از رانندگان ترانزیت را داشت؛ شناسایی و در یک عملیات پلیسی در شهرستان بمپور دستگیر شد.

سردار دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در پی مراجعه حضوری فردی به هویت معلوم به کلانتری ۱۱ شهرستان بمپور و گزارش وقوع یک فقره گروگانگیری در مسیر بمپور با توجه به حساسیت موضوع با تشکیل تیم مجرب از کارآگاهان پلیس بررسی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس به محل اعلام شده عزیمت و مشاهده کردند که کامیون‌ها در مسیر بمپور به سمت دلگان کنار جاده پارک و رانندگان توسط افرادی مسلح و ناشناس با تهدید سلاح ربوده شده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: آدم ربایان در تماس تلفنی از مالک خودورها درخواست وجه نقد به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان را داشته‌اند.

وی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان با انگیزه مالی اقدام به ربایش رانندگان ترانزیتی کرده که تیم رسیدگی جهت شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز کار خود را آغاز کردند.

سردار جلیلیان با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه گروگان ها را در کمتر از ۴۸ ساعت بدون هیچ گونه تلفاتی از اسارت آزاد کردند؛ گفت: در یک عملیات پلیسی عامل اصلی گروگانگیری در مخفیگاهش در شهرستان ایرانشهر دستگیر و تلاش برای دستگیری سایر همدستانش نیز ادامه دارد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha