۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۷
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85263163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سازمان اوقاف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد

تهران- ایرنا- سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، متن بیانیه سازمان اوقاف و امور خیریه در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بدین شرح است: «بسم االله الرحمن الرحیم وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة

اکنون که پس از هفتاد و اندی سال ظلم و جنایت و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به ویژه زنان و کودکان، به دست رژیم غاصب صهیونیستی، این رژیم در سراشیبی سقوط قرار گرفته و به خیال جبران شکست غیرقابل ترمیم و حفظ جایگاه پوشالی و بازگرداندن آبروی از دست رفته خود، دیوانه وار به کشتن انسانهای بی‌گناه و بی‌دفاع غزه با انواع سلاح‌های کشتار جمعی نامتعارف، روآورده و با قطع راههای ارتباطی به غزه، از کمک‌رسانی مردم کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی جلوگیری می‌کند، باید بداند که آتش خشم مردم مسلمان، هنوز زبانه نکشیده و به زودی با پاسخ قاطع و دندان‌شکن جبهه مقاومت روبرو خواهد شد.

سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه ساکنان بی‌دفاع غزه و محکومیت اقدامات رژیم کودک‌کش و خونریز اسرائیل، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان شهدای غزه و مشارکت در عزای عمومی، به وظیفه انسانی اسلامی خود عمل نموده و با برگزاری مراسمی همزمان در سراسر کشور در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی، ضمن بزرگداشت یاد و نام شهدای مظلوم غزه، با شعار «کربلای غزه» انزجار خود را از ظلم و جنایت، مخصوصا از اقدامات اخیر رژیم منحوس اسرائیل و حامیان آن به ویژه کشورهای غربی و آمریکای جنایتکار اعلام نموده و از هر گونه حمایت و کمک به مردم فلسطین علی‌الخصوص ساکنان غزه دریغ نخواهد نمود.

یقینا آه مظلومان و خون‌های به ناحق ریخته شده اخیر در غزه، گریبان متجاوزان و مستکبران را خواهد گرفت و مسیر جریان جبهه مقاومت اسلامی را هموارتر کرده و وعده الهی و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین را به زودی تحقق خواهد بخشید.

والسلام علی الشهداء و الصدیقین»

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از ۱۵مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیرانسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه یکهزار فلسطینی را به شهادت رساندند. شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha