۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳
کد خبرنگار: 2309
کد خبر: 85263102
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سخنگوی دولت: جهان اسلام رژیم صهیونیستی را تحریم سراسری کند

تهران- ایرنا- سخنگوی دولت در اجتماع عظیم مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: ان شاء الله ملت‌های مسلمان بتوانند یک تحریم سراسری علیه رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی منطقه اعمال کنند و از طرف دیگر شاهد مقابله موثر نهادهای حقوقی و بین‌المللی باشیم.

علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در اجتماع عظیم مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در حوالی میدان انقلاب تهران گفت: مردم ایران همیشه نشان دادند نمی‌توانند برابر ظلم و خشونت در سطح جهان شاهد سکوت باشند.

سخنگوی دولت گفت: با توجه به وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی مردم در شهرهای مختلف شب گذشته و امروز گرد هم جمع آمدند تا از جامعه جهانی برخورد محکم با این غده سرطانی را مطالبه کنند.

بهادری جهرمی ادامه‌داد: ان شاء الله ملت‌های مسلمان بتوانند یک تحریم سراسری علیه رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی منطقه اعمال کنند و از طرف دیگر شاهد مقابله موثر نهادهای حقوقی و بین‌المللی باشیم.

اجتماع عظیم مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین ساعت ۱۵ امروز به‌صورت همزمان در میدان انقلاب تهران و میادین اصلی و آیینی شهرهای مختلف کشور آغاز شد.

این تجمع که از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در میدان انقلاب تهران آغاز شده، طیف های مختلف اقشار عموم مردم از زن و مرد و پیر و جوان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، جنایات وحشیانه و کودکش رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

همچنین قرار است آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در این تجمع سخنرانی کند.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه ۱۰۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند.

شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha