رژیم کودک‌کش صهیونیستی عامل شهادت بیماران فلسطینی است

تهران- ایرنا- رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با محکوم کردن حمله تروریستی صهیونیست‌ها به بیمارستان «المعمدانی» غزه و قتل عام زنان و کودکان آواره فلسطینی، تاکید کرد: ظلم پایدار نمی‌ماند و قیام امت اسلامی، فساد رژیم صهیونیستی و اشغالگر را از زمین برخواهد چید.

به گزارش ایرنا، میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پی وقایع دردناک در غزه‌ مظلوم، در پیامی ضمن تسلیت به امت اسلامی، این فجایع را محکوم کرد.

متن پیام لطیفی به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

اَللّهُمَّ اِنّا نَشْکوُ اِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَالِهِ وَغَیْبَهَ وَلِیِّنا وَکَثْرَهَ عَدُوِّنا وَقِلَّهَ عَدَدِنا وَشِدّهَ الْفِتَنِ بِنا وَتَظاهُرالزَّمانِ عَلَیْنا فَصَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِهِ وَاَعِنّا عَلی ذلِکَ بِفَتْحٍ مِنْکَ تعَجِّلُهُ وَبِضُرٍّ تَکْشِفُهُ وَنَصْرٍ تُعِزُّهُ

حمله تروریستی صهیونیست‌ها به بیمارستان «المعمدانی» غزه و قتل عام زنان و کودکان آواره فلسطینی، جنایتی نیست که از اذهان مردم جهان پاک شود و این ننگ تا ابد بر پیشانی آنان خواهند ماند. البته این جنایت فجیع صهیونیست‌ها، قطع به یقین مایه بیداری و هوشیاری مردم جهان خواهد شد که ببینند این رژیم کودک‌کش در کمال وقاحت، عامدانه و ددمنشانه یک بیمارستان را در غزه مورد حمله قرار داده و عامل شهادت بیماران و آوارگان فلسطینی شده است.

این وعده الهی است که ظلم پایدار نمی‌ماند و قیام امت اسلامی، فساد رژیم صهیونیست و اشغالگر را از زمین برخواهد چید. اینجانب ضمن ابراز تاسف و همدردی با مردم مظلوم فلسطین، این فاجعه دردناک را به تمام مسلمان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha