۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85263287
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهروندان پردیس رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کردند

پردیس- ایرنا - شهروندان پردیس‌با اجتماعی باشکوه، ضمن محکومیت جنایت اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان غزه، حمایت خود را مقاومت مردم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم و مسئولان شهرستان عصر روز چهارشنبه با اجتماع در جوار حریم نورالشهدای پردیس بار دیگر خشم و انزجار خود را از جنایت و نسل کشی رژیم کودک کش اسرائیل در حمله به بیمارستانی در غزه که طی آن صدها نفر از مردم بی‌دفاع به شهادت رسیدند، اعلام کردند.

پردیسی ها با اعتراض رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کردند

شهادت بیش از ۵۰۰ فلسطینی در بیمارستان بمباران شده المعمدانی در غزه خشم تمام آزادگان جهان به ویژه ایرانیان را بر انگیخته و شهروندان شهرستان پردیس همزمان با سایر نقاط کشور با قلبی شکسته و چشمی خونبار در تجمعی اعتراضی انزجار خود را به رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کردند.

امام جمعه شهرستان پردیس در این تجمع اظهار داشت : اسرائیل بداند نابودی اش به دست همین مردم مظلوم اتفاق خواهد افتاد.اسرائیلی ها با حمایت غربی های پست فطرت و رذل که بویی از انسانیت نبردند جنایت می کنند.

حجت الاسلام سید حسین حسینی گفت: صهیونیست ها بیمارستان را که پناهگاه مردم مظلوم غزه بود را بمباران و بر سرشان خراب کردند. همه ملت ایران ظلم ها و ستم ها را محکوم کرده و امروز ما در این اجتماع جنایت سگ هار منطقه و رژیم کودک کش را محکوم می کنیم.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: اگر ولی امر مسلمین دستور بدهد اثری از این دشمنان باقی نخواهد ماند. حضور در کنار شهدای گمنام و ۸ سال دفاع مقدس برای حمایت از مردم مظلوم غزه تجدید بیعت با شهدا و قوت قلبی برای آنها است.

پردیسی ها با اعتراض رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کردند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت : بنا به وعده حق الهی دشمنان نابود می شوند و بنا به وعده مقام رهبری اسرائیل به زودی نابود می شود. در این نبرد مردم سرفراز غزه از دشمن کشته و اسیر زیادی گرفتند که نشان از قدرت مقاومت و مردم غزه هست و برنامه های زیادی دارند تا پوزه سگ هار منطقه را به خاک بمالند.

جنایات صهیونیست ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد؛ جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

حمله به بیمارستان المعمدانی غزه که بیش از ۱۰۰۰ نفر را به مسلخ مرگ برد، حتی صدای حامیان جنایتکاران صهیونیست از این توحش سران تل آویو را درآورد و سران برخی از کشورهای غربی در واکنش به این اقدام اشک تمساح ریختند.

صهیونیست ها در جنایات خود با استناد به تلمود که در آن نوشته شده «غیر یهودی هرچند که صالح و نیکوکار باشد را باید کشت»، اقدام به جنایت در سرزمین غصب شده فلسطین و دیگر نقاط جهان می کنند تا از این طریق خوی ضدانسانی خود را به اثبات برسانند.

همیشه در طول تاریخ کشورهای در حال جنگ به حداقل های قوانین بین المللی از جمله مصون بودن بیمارستان ها و مراکز درمانی از حمله، پایبند بودند اما رژیم اسراییل به هیچ قانونی پایبند نیست و در پی واکنش جامعه جامعه جهانی می خواهد مسوولیت این حمله را از خود سلب کند.

شمار شهدای فلسطینی بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تا این ساعت ۳ هزار و ۳۰۰ نفر و شمار مجروحان نیز به حدود ۱۱ هزار نفر رسیده است که اکثر آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha