۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85262976
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مردم قرچک در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند+فیلم

قرچک - ایرنا - مردم و مسئولان شهرستان قرچک در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس به ویژه بمباران بیمارستان غزه، تجمع اعتراضی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مردم شهرستان قرچک روز چهارشنبه در اعتراض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و به شهادت رساندن هزاران نفر از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه مقابل مسجد جامع این شهرستان تجمع کردند و خشم انقلابی خود را نسل کشی مردم مظلوم غزه ابراز داشتند.

تجمع کنندگان در حالی که در دستان خود پلاکاردهایی با مضامین دفاع از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از سکوت برخی از کشورهای اسلامی در برابر جنایات آمریکا و اسرائیل داشتند خواستار حفظ وحدت و همدلی بیش از گذشته مسلمانان در مقابله با رژیم اشغالگر قدس شدند.

حضور آحاد مختلف مردم و مسئولان قرچک از مرد و زن ، پیر و جوان و دانش آموزان ثابت کرد که مردم ایران آرمان فلسطین را به عنوان اصلی ترین شعار انقلاب اسلامی به درستی درک کرده و هیچگاه دست از یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین بر نمی دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک در حاشیه این تجمع به خبرنگار ایرنا گفت: جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس به ویژه حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه، بیش از گذشته چهره پلید اسرائیل غاصب را نمایان ساخت و دیگر مظلوم نمایی این رژیم کودک کش، خریداری در بین مردم جهان ندارد.

حسین فخاری افزود: این جنایت ددمنشانه، تکلیف تمام مجامع به ظاهر حقوق بشر بین المللی را برای مسلمانان و آزادیخواهان جهان روشن کرد که ادعاهای آنان در حمایت از حقوق مردم جهان، ادعایی پوچ و پوشالی است که اگر این ادعاها حقیقت داشت، نباید در مقابل این جنایات و نسل کشی سکوت اختیار می‌کردند.

وی تصریح کرد: شهادت هزاران نفر از مردم مظلوم فلسطین و غزه، داغ بزرگی بر قلوب مردم مسلمان است ولی قطعا این خون های پاک و بیگناه موجب اتحاد بیشتر جهان اسلام و همه انسان های آزادیخواه جهان در مقابله با رژیم کودک کش اسرائیل می شود و نابودی این رژیم جعلی و غاصب را جلو می اندازد.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست روز گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند. دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه امروز را در کشور عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha