۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85263946
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل استخر شنای اردستان نیازمند ۲۰ میلیارد ریال اعتبار است

کاشان - ایرنا - سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: عملیات بازسازی و مرمت استخر شنای اردستان ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل و راه اندازی آن ۲۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیازاست.

به گزارش ایرنا، عباس روحانی روز پنجشنبه در نشست خبری افزود:قرارداد بسته شده با کارفرما به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که تا کنون‌ ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده برای تجهیز و تکمیل این طرح ۲۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از طرح های نیمه کاره و در دست اقدام زورخانه الغدیر اردستان است، این طرح که‌ احداث آن از ۱۲ سال قبل آغاز شده و هنوز تکمیل نشده بود در سال جاری قرارداد تکمیل آن به صورت خیر سازبا فرد نیکو کار بسته شد، کارگاه در حال تجهیز است و به زودی عملیات اجرایی تکمیل ساختمان و محوطه سازی آغاز و پیش بینی می شود تا ماه های پایانی سال جاری به بهره برداری برسد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان با اشاره به خشک شدن تنها زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان اظهار کرد:از محل اعتبارات تملک دارایی (ارزش افزوده)مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به این زمین اختصاص داده شده که به دلیل کمبود آب به جای چمن طبیعی، چمن مصنوعی نصب خواهد شد.
روحانی با اشاره به تعطیلی تنها سالن ورزشی کوثر،اختصاصی بانوان گفت:یکی از دیواره های این سالن هفت سانتی متر به داخل متمایل شده امکان ریزش دارد که با بازدید کارشناسان فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از ابتدای مهرماه تعطیل شده، بانوان برای ورزش کردن از سالن های دیگر به جز ورزش بسکتبال استفاده می کنند.
وی به سالن های ورزشی موجود اردستان بدون ذکر تعداد اشاره کرد و افزود: همه سالن های ورزشی این اداره دارای پروانه بهره برداری هستند ولی هیچ یک از سالن های ورزشی دیگر اداره ها پروانه بهره برداری ندارند که باید نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان با بیان اینکه‌ شهرستان ۳۹ هیات ورزشی دارد ولی کمتر از ۱۰ هیات فعال هستند گفت: هیات های کشتی، تکواندو، کوهنوردی، پهلوانی و زورخانه دارای شناسه هستند و می توانند از اعتبارات واریزی استفاده کنند اما هیات هایی که شناسه ندارند نمی توانند از این اعتبار ها بهره ببرند که لازم است روسای هیات هابرای دریافت شناسه اقدام کنند.
روحانی اضافه کرد: به دلیل ضعف هیات های ورزشی وکمبود اعتبار تعدادی از مسابقات برگزار نشده در رشته های کشتی جوانان و در رده های نوجوانان دختر رشته های رزمی در سطح استان وکشور مدال های رنگارنگ کسب شده شهرستان در این رشته ها از ظرفیت بالایی برخوردار است .
وی از چالش های موجودورزش بانوان را کمبود نیروی متخصص و فضای تخصصی اعلام کرد و گفت: رشته تکواندو بانوان نیز از شلوغ ترین کلاس هاست و این قشر استعداد فوق العاده ای دارند و در مسابقات تکواندو در آستارا شرکت خواهند کرد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان بابیان اینکه‌نزدیک به یکهزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته داریم افزود: تاکنون نزدیک به یکهزار و ۴۵۰ نفر کارت بیمه دریافت کرده اند که‌ ۹۴۵ نفر آنها امسال بیمه دریافت کرده، یک سوم بیمه شدگان بانوان هستند و نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیر داشته است.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha