۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85264065
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس فدراسیون: هندبال ایران درحال جوانگرایی است

قزوین - ایرنا - رییس فدراسیون هندبال رمز موفقیت هر تیم را جوانگرایی دانست و گفت: تیم ملی هندبال ایران در حال جوانگرایی است و به آینده آن بسیار امیدوارم.

علیرضا پاکدل روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان قزوین و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: در حال حاضر مسابقات انتخابی المپیک را داریم و تیم ملی هندبال کشورمان در قطر مشغول به رقابت با حریفان خود است.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون درصدد جوانگرایی و تزریق نیروی جوانی به تیم ملی است، افزود: امیدواریم تا با این کار انرژی جوانی به کمک تیم ملی ما بیاید و مانند تیم های پایه که پیشرفت های خوبی در چند سال اخیر داشته، در رده بزرگسالان نیز به روزهای اوج تیممان در آسیا بازگردیم.

پاکدل در خصوص عملکرد ضعیف تیم ملی هندبال در بازی های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: همانطور که گفتم تیم هندبال ما در حال جوانگرایی است و در رقابت های انتخابی المپیک در قطر تیم ما از ۹ بازیکن جوان بهره مند است و برای رسیدن به اوج دوباره تیم باید به تیم و اعضای کادر فنی آن فرصت داده شود.

وی در خصوص سرمربی و اعضای کادر فنی تیم ملی نیز گفت: بعد از پایان رقابت های انتخابی المپیک و با توجه به نتایج کسب شده در خصوص ادامه همکاری و یا قطع همکاری با سرمربی و اعضای تیم ملی تصمیم خواهیم گرفت.

رییس فدراسیون هندبال به رقابت های آینده تیم ملی هندبال بانوان نیز اشاره کرد و یادآور شد: این تیم در آذر ماه سال جاری به مسابقات جهانی که به میزبانی سوئد و دانمارک برگزار می شود، اعزام خواهد شد و این در حالی است که تیم ملی هندبال بانوان کشورمان تنها نماینده ورزش های توپی محسوب می شود که پس از انقلاب اسلامی در عرصه های جهانی ظاهر می شود.

براساس این گزارش، در مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان قزوین که با حضور رییس فدراسیون این رشته برگزار شد، سعید حناچی به عنوان تنها نامزد انتخابات با کسب ۱۵ رای برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان رییس هیات هندبال این استان انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha