۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵
کد خبرنگار: 5428
کد خبر: 85083131
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم هندبال بانوان شیشه قزوین در اندیشه رسیدن به جمع بالانشینان لیگ برتر

قزوین - ایرنا - نایب رییس هیات هندبال استان قزوین گفت: تیم شیشه قزوین این روزها با پیگیری تمرینات خود برای حضور در بین تیم های بالای جدول لیگ برتر بانوان تلاش می‌کند.

مرضیه قفلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هجدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان هفته های پایانی خود را پشت سر می گذارد،افزود: تیم هندبال شیشه قزوین در این دوره از مسابقات تیم دست و پا بسته ای نبوده و از لحاظ فنی عملکرد قابل قبولی داشته است.

این مسوول ورزشی با بیان اینکه میانگین سنی این تیم نسبت به سایر تیم های لیگ برتری پایین تر است و بازیکنان در حال کسب تجربه هستند، گفت: در دیدارهایی که این تیم نتیجه را به حریفان واگذار کردهف بازی ها نزدیک و اختلاف کم بوده است.

وی اضافه کرد: تیم هندبال شیشه قزوین با وجود بازی های خوب در جایگاه پنجم قرار دارد و تنها به خاطر تفاضل کمتر با تیم فولاد هرمزگان این رده را در اختیار دارد.

رییس هیات هندبال استان قزوین همچنین گفت:دختران هندبالیست تیم شیشه قزوین هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان را در حالی پشت سر گذاشتند که شاگردان ناهید رضایی در ورزشگاه خانگی غدیر ملایر موفق شدند با نتیجه ۳۰-۲۵ تیم میزبان را شکست دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha