۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸
کد خبر: 85264137
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمانان ورزشی باقرشهر تجلیل شدند+فیلم

۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸
کد خبر: 85264137
قهرمانان ورزشی باقرشهر تجلیل شدند+فیلم

شهرری-ایرنا- به منظور قدردانی از تلاش‌های نخبگان و قهرمانان ورزشی باقرشهر ، مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، روز پنجشنبه به‌منظور قدردانی از تلاش‌های نخبگان ورزشی، مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی باقرشهر در این شهر یرگزار شد و از مدال آوران این عرصه تجلیل بعمل آمد.

شهردار باقرشهر در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این مراسم با حضور مسئولان شهر و فرماندار ویژه شهرستان ری و همچنین قهرمانان ورزشی، پیشکسوتان، مربیان و حامیان ورزش باقرشهر برگزار شد.

مرتضی همتی تصریح کرد: شهرداری باقرشهر در نظر دارد با همکاری اداره ورزش و جوانان شهر، با هدف ایجاد انگیزه در بین نوجوانان و جوانان و تشویق ایشان به ورزش پهلوانی و قهرمانی، همچنین ارج نهادن به تلاش و پشتکار قهرمانان و کسانیکه در این راه برای باقرشهر افتخار آفرینی کرده‌اند و در سال ۱۴۰۲ در میادین بین‌المللی و داخلی موفق به کسب افتخار و مدال شده‌اند، نسبت به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش باقرشهرو یادواره شهید ورزشکار و قهرمان بسیجی وحید زمانی نیا اقدام کند.

وی افزود: این مراسم با حضور جمع کثیری از ورزشکاران و ورزش دوستان در سالن همایش عطر یاس برگزار شد.

مرتضی همتی شهردار باقرشهر در آئین تجلیل از ورزشکاران باقرشهر گفت:این برنامه مصادف با میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و هفته تربیت بدنی با هدف تجلیل از ورزشکاران برگزار شده است و وظیفه دانستیم که اعلام کنیم مدیریت شهری قدردان ورزش و ورزشکاران است .

 وی افزود مجموعه شهرداری باقرشهر در یک پکیج کامل قریب به ۱۰ مجموعه ورزشی در حوزه های مختلف به ورزشکاران خدمات می دهد .

همتی گفت یکی از لذت بخش ترین دوران مدیریتی حضور در کنار ورزشکاران باقرشهری است .

شهردار باقر شهر گفت بضاعت ورزش کشور در تهران و بضاعت تهران در جنوب کشور و بخش بیشتر آن در شهرری است که در رشته های مختلف در میادین مختلف افتخارآفرینی کرده اند و پرچم سه رنگ ایران را به اهتزاز درآورده اند .

همتی ادامه داد توانمندی و پتانسیل بالایی در حوزه زیرساخت ورزشی باقرشهر وجود دارد و ورزشکاران زیادی از این شهر در کشور و جهان افتخارآفرینی کرده اند که نیازمند نگاه بیشتر مسئولین به این شهر ورزش خیز هستیم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha