برگزیدگان مسابقات ملی مهارت در یزد معرفی شدند

یزد- ایرنا - مسابقات ملی مهارت در رشته صافکاری و نقاشی خودرو که از ۲۴ مهرماه در یزد آغاز شده بود عصر پنجشنبه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. 

به گزارش ایرنا مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد در آیین معرفی نفرات برتر این رقابت‌ها ، گفت: در این مسابقات ۲۴ نفر از استان‌های مختلف شرکت کردند که ۱۵ نفر در رشته صافکاری و ۹ نفر در رشته نقاشی خودرو رقابت کردند.

"مجید حق جو" اظهار کرد: مسابقات ملی مهارت به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت نیروهای جوان برگزار می شود زیرا نیروی کار جوان کشور نیازمند مهارت‌آموزی هستند .

وی تصریح کرد: نفرات اول هر رشته به مسابقات جهانی مهارت سال ۲۰۲۴ لیون فرانسه اعزام می شوند.

در این دوره از رقابت‌ها در رشته صافکاری خودرو، حسام عسکری از استان همدان رتبه اول و علیرضا علی آبادی نفر دوم از استان خراسان شمالی شدند و محمد مهدی قصاب خراسانی و مصطفی زهرا زایی هر دو از سیستان و بلوچستان رتبه سوم را به دست آوردند.

همچنین در رشته نقاشی خودرو یاسر ریگی از سیستان و بلوچستان و علی نور محمدی از ایلام به طور مشترک رتبه اول و مدال طلا را به دست آوردند، در این بخش کسی رتبه دوم را کسب نکرد و آوا صنعتی از کرمان رتبه سوم و مدال برنز این رشته را کسب کرد.

شرکت کنندگان از ۱۵ استان شامل تهران ، آذربایجان شرقی ، گیلان ، لرستان ، یزد ، قم ، هرمزگان ، فارس، همدان ، کرمان ، کرمانشاه ، سمنان ،خراسان شمالی ، خراسان جنوبی و خراسان رضوی در این مسابقات حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha