۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۸:۲۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85264278
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جوان‌ترین ملی‌پوش ایران در هانگژو: مسوولان به نخبه‌های توان یاب بیشتر توجه کنند

همدان- ایرنا- جوانترین ملی پوش کاروان ورزش کشورمان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین از مسوولان خواست تا توجه و حمایت بیشتری نسبت به نخبه‌های توان یاب داشته باشند.

فاطمه بیات روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: ملی پوشان توان یاب کشورمان با آمادگی بسیار مطلوب راهی بازی‌های پاراآسیایی می شوند و دنبال ثبت بهترین نتایج هستیم.

این شطرنج باز اهل ملایر اضافه کرد: اینکه به عنوان جوانترین ورزشکار ملی پوش عازم این رقابت‌ها می‌شوم، هیجان وصف ناپذیری دارم و دنبال شگفتی‌سازی و رفتن روی سکو هستم.

بیات خاطرنشان کرد: با ۱۳ سال سن راهی این پیکارها می‌شوم ومی خواهم در اولین تجربه حضورم در این مسابقات به خوش رنگ‌ترین مدال برسم.

این ملی پوش شطرنج کشورمان یادآور شد: در ماه‌های اخیر به ویژه سه ماه گذشته تمرین مستمر را در اردوهای تیم ملی داشته‌ام و از آمادگی مطلوب برای حضور قدرتمند مقابل حریفان پاراآسیایی برخوردار هستم.

این ورزشکار ملایری افزود: امیدوارم در این مسابقات بتوانم به نشان طلا دست یابم و پرچم کشورم را در این رویداد مهم به اهتزار در آورم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کاروان ایران در حالی در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین شرکت دارد که در این دوره از بازی‌ها کم سن‌ترین ورزشکار از شطرنج و مسن‌ترین از رشته پارادوومیدانی در کاروان کشورمان حضور دارند.

تیم‌های ملی کشورمان در ۱۶ رشته ورزشی و با ۲۱۰ ورزشکار (۱۲۸ ورزشکار مرد و ۸۲ ورزشکار زن) در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی حضور دارد و فاطمه بیات ۱۳ ساله از رشته شطرنج توان‌یابان به عنوان کوچک‌ترین ورزشکار و اسدالله عظیمی ۶۴ ساله در رشته پارادوومیدانی به عنوان مسن‌ترین ورزشکار کاروان ورزش کشورمان را تشکیل می‌دهند.

بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین روز یکشنبه ۳۰ مهر به صورت رسمی افتتاح می‌شود و رقابت‌ها از یکم آبان آغاز می‌شود و تا ۶ آبان ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha