پناهیان: بزودی مرگ بر اسرائیل یک خاطره در جامعه اسلامی می شود

قم- ایرنا- استاد حوزه و دانشگاه گفت: جمجمه رژیم صهیونیستی شکسته شده و شیشه عمرش ترک برداشته و بزودی مرگ بر اسرائیل یک خاطره در جامعه اسلامی ما می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان شامگاه پنجشنبه در همایش خروش عظیم جوانان مقاومت سراسر ایران و ۱۰۰ ملیت جهان در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار داشت: یهودیان صهیونیست درتعلیمات دینی خود تصریح می کنند خدا دوگونه حیوان چهارپا آفریده و نیز حیوان دوپایی آفریده که بقیه انسان ها جز یهودیان هستند که اگر آن ها را به قتل برسانیم هیچ حقی ضایع نشده است.

وی گفت: صهیونیست ها با قدرت دین بر انسان ها سلطه پیدا می کنند و تنها با دین است که می توان آن ها را از بین برد و با شعارهای حقوق بشری و آزادی و حق زندگی انسان ها واومانیستی نمی توان صهیونیست ها را از بین برد.

وی تاکید کرد: نظام هایی که ادعای آزادی حقوق بشر دارند صهیونیستها را در منطقه قرار دادند و فقط قدرت دین است که می تواند مظلومان را بر یک دین باطل پیروز کند و به همین دلیل از بیش از ۱۰۰ ملیت در قم امروز این همایش را برگزار می کنند و این ها مظلومان جهان هستند که اسلحه انرژی و راه آن ها از دین گرفته می شود.

پناهیان گفت: مشکل بشریت بی خدایی نیست و مشکل، خدا پرستان دروغین به نام یهود صهیونیست هستند که خود را از جانب خدا قوم برتر می دانند و این چنین قتل عام می کنند و در برابر ای ندشمن باید آموزش دینی را باید قرآنی کنیم.

وی ادامه داد: باید به مسیحیان عالم بگوییم برای این که کشورهای شما از زیر یوق صهیونیست ها نجات پیدا کنند باید با دین خود علیه این دین انحرافی مقابله کنید.

پناهیان افزود: مسیحیان باید کنار مسلمانان علیه یهود صهیونیسم قرار گیرند که مسلمانان و مسیحیان را با هم به بردگی کشانده اند و سران غربی دست نشانده های اسرائیلی ها هستند.

وی افزود: در وقایع اخیر فلسطین ، حماس کوچک ترین ضربه ای نخورده است و این کودکان و زنان مظلوم هستند که شهید شده اند و در این بین شعار بالاتری که داریم این است که از شهادت نمی ترسیم و انشالله در معرض انتقام خون شهیدان خود هستیم و تاریخ را تغییر خواهیم داد.

استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: به غزه و حزب الله لبنان و جوانان عراقی و سوری که به سوی اسرائیل خون آشام حرکت کرده اند باید بگوییم شما پیروز هستید و خدا شما را یاری خواهد کرد.

وی ادامه داد: زمانی آخرین جلسات مرگ بر اسرائیل خواهد بود و زمانی فلسطینی ها آخرین شهیدان را می دهند و زمانی آخرین لحظه های اسرائیل خواهد بود و مردم فلسطین خود را برای اداره کشورشان باید آماده کنند.

وی گفت: تظاهرات خودجوشی که در همه کشورها رخ داد با همه تظاهرات ها متفاوت است و شور مردم با همه احساسات انقلابی متفاوت است و انتظار ها برای آزادی قدس به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این همایش با حضور هزاران تن از جوانان جهت اعلام آمادگی برای انتقام سخت از اسرائیل از سوی جبهه جهانی شباب المقاومت با همکاری حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

نیروهای مقاومت فلسطین از ۱۵مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های

اشغالی آغاز کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شده با اقدامی غیرانسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به

توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد سیزدهمین روز خود شده که سه‌شنبه شب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون

کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

دراین جنایت هولناک نزذیک به یک‌هزار فلسطینی به شهادت رسیدند.

شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha