۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۱۲
کد خبرنگار: 5418
کد خبر: 85264393
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخواست سفیران کشورهای عرب در بروکسل از اتحادیه اروپا برای اقدام علیه اسرائیل

تهران-ایرنا- سفرای کشورهای عرب در اتحادیه اروپا روز پنجشنبه خواستار توقف تجاوز اسرائیل به غزه و نقض قوانین بین‌المللی و اقدام اتحادیه اروپا علیه اسرائیل شدند.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از خبرگزاری "آناتولی" عبدالرحیم آلفارا سفیر فلسطین در یک کنفرانس خبری در بروکسل گفت که دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل از زمان آغاز به کار سیاست "افراطی" را در پیش گرفت.

آلفارا به نمایندگی از سایر سفیران کشورهای عرب گفت که رژیم صهیونیستی در مقابل چشمان جامعه بین المللی به دنبال محو کردن فلسطین از روی نقشه است.

وی از اتحادیه اروپا و کشورهای عضو خواست تا "قتل عام غیرنظامیان" در غزه را متوقف کنند و علیه نقض قوانین بین المللی توسط اسرائیل اقدام کنند.

سفیر فلسطین تاکید کرد، شواهد قانع کننده‌ای درباره استفاده اسرائیل از بمب‌های فسفر سفید در غزه وجود دارد و این رژیم حملات سنگینی را به زیرساخت‌های غیرنظامی مانند حمله به یک بیمارستان در شمال غزه انجام داده است.

آبیر اوده، سفیر فلسطین در رم به طور جداگانه از دولت ایتالیا و جامعه بین المللی خواست تا جلوی "قتل عام" فلسطینیان را بگیرند و برای پایان دادن به محاصره غزه تلاش کنند.

به گزارش ایرنا, رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

دولت‌های غربی از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ضمن محکوم کردن نیروهای مقاومت، با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرده‌اند.

سران رژیم صهیونیستی که هنوز در شوک شکست در برابر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیرنظامیان غزه را هدف قرار می‌دهند؛ به طوری که در تازه‌ترین آمار، تاکنون ۲ هزار و ۳۲۹ فلسطینی که اکثر آن‌ها کودک و زن هستند در حمله تل‌آویو به غزه به شهادت رسیده و ۹ هزار و ۴۲ فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران‌های اشغالگران جنایتکار زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha