امام جمعه یاسوج: اسرائیل به پشتوانه آمریکا دست به هر جنایتی می زند

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه آمریکا هم در این جنگ نابرابر اسرائیل را حمایت می‌کند، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به پشتوانه آمریکا هر نوع جنایتی را انجام می دهد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، اظهار کرد: تنها راه نجات جهان اسلام محو و نابودی اسرائیل است و جنگ با اسرائیل کار انسان‌های آزاده و با شرافت است و نباید در مقابل کودک کشی این رژیم غاصب سکوت کرد.

وی افزود: آمریکا و انگلیس از غزه حمایت می‌کنند، اما جهان عرب ساکت شده و حتی باریکه غزه را برای امدادی رسانی به این مردم مظلوم باز نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تصریح کرد: آمریکا در آرزوی این است که حماس و غزه را محو کند اما بی گمان و این یک وعده الهی است که فلسطین پیروز خواهد شد و اسرائیل را محو می‌کند.

آیت الله حسینی عنوان کرد: وظیفه تمام مردم حمایت از جبهه مقاومت است و همه ملت ایران آماده دفاع از فلسطین هستند.

وی با اشاره به کشتار زنان و کودکان بی دفاع در بیمارستان المعمدانی، ادامه داد: کشتار انسان‌های بی گناه در بیمارستان که پناهگاهی برای درمان بیماران است، رفتاری بسیار وحشیانه و غیر قابل تحمل است.

امام جمعه یاسوج با اشاره به افشاگری امام راحل (بنیانگذار انقلاب اسلامی) علیه پذیرش کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳، افزود: این کاپیتولاسیون به مستشاران امریکایی مصونیت می بخشید و در دادگاه خودشان محاکمه می شدند.

آیت الله حسینی ابراز کرد: این قانون استقلال کشور را زیر سوال می‌برد و سند بردگی یک ملت در عرصه جهانی بود اما امام راحل (ره) با سخنرانی دقیق به مردم اطلاع رسانی کرد که آمریکایی ها عزت و استقلال این سرزمین را لگد مال کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha