۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85264758
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولین جشنواره مسابقه ماهیگیری خانوادگی در زنجان برگزار شد

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان زنجان گفت: اولین جشنواره مسابقات ماهیگیری خانوادگی و بازی های بومی و محای با مشارکت خانواده های زنجانی در محل هتل پیام زنجان برگزار شد.

نادر حق طلب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقه به مناسبت هفته تربیت بدنی و با هدف شاداب سازی در بین خانواده های زنجانی برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این رخداد ۳۰ خانوار به تعداد ۲۸۰ نفر شرکت کننده حضور داشتند که در نوع خود استقبال بالای گروه های هدف را به دنبال داشت.

حق طلب ادامه داد: در پایان این رقابت ها به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی داده شد.

این مسوول ورزشی با بیان اینکه زنجان سیزدهمین استانی است که هیات ورزش های دریایی و ساحلی را راه اندازی کرده است، گفت: این استان از ظرفیت های خوبی برای رشد و توسعه برخوردار است.

وی اظهار داشت: هم اکنون رشته هایی از قبیل اسکی روی آب، جت اسکی، ماهیگیری، قایق های موتوری، پارسل سواری، ورزش در آب، پدل برد یا پارو زنی ایستاده تحت پوشش هیات یاد شده قرار دارند که ظرفیت فعال سازی آن در استان وجود دارد.

به گفته رییس هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان زنجان برگزاری مسابقات رشته های مختلف در سدهای گلابر، حسن ابدال و بوئین وجود دارد.

وی یادآوری کرد: طبق برنامه تلاش می شود پایگاه ورزش های دریایی در یکی از سدهای این استان ایجاد شود.

حق طلب خاطرنشان کرد: اسکی روی شن نیز که جزو ورزش ساحلی قرار دارد در روستای حصار شهر زنجان راه اندازی خواهد شد که در مجموع برنامه های این هیات در راستای پویایی گروه های هدف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha