۸۵۰ نفر از کادر درمان استان یزد برای اعزام به غزه سازماندهی شدند

یزد- ایرنا- جانشین بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: تاکنون ۸۵۰ نفر از کادر درمانی برای پشتیبانی از جبهه مقاومت و اعزام به غزه سازماندهی شدند.

" محمد احسانی " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لبیک جامعه بسیج جامعه پزشکی یزد به درخواست گروه‌های مقاومت فلسطین و حمایت همه جانبه از کادر درمانی هدف اصلی است.

وی با بیان اینکه اعضای جامعه بسیج پزشکی یزد در بخش‌های مختلف همواره رسالت دینی، اسلامی، انقلابی و اخلاقی خود را سالیانه بر حسب ضرورت انجام می‌دهد بر تداوم و تقویت آنها تاکید کرد.

این مسئول بیان کرد: کمک کادر پزشکی به مردم ستمدیده و مظلوم غزه که توسط غاصبان صهیونیستی و حامیان آنها در زیر سنگین اهداف شوم استکبار هستند بر همه اقشار جامعه به خصوص کادر درمان ضروری است.

احسانی خاطرنشان کرد: بسیج جامعه پزشکی یزد علاوه بر حوزه درمان با همراهی همکاران دلسوز و متدین خود همیشه رسالت دینی در خدمت به مردم در مناطق مختلف را انجام داده و همچنان بر اهداف خود تاکید دارد.

فعالیت بسیج جامعه پزشکی استان یزد از سال ۱۳۸۱ آغاز شد، استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۲۰ قشر بسیج است و تاکنون ۳۲۰ هزار بسیجی در استان سازماندهی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha