۱۰۰ نفر از کادر درمان یزد برای اعزام به کرمان سازماندهی شدند

یزد- ایرنا- جانشین بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: بعد از حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان ۱۰۰ نفر از کادر درمان زیرپوشش برای پشتیبانی، خدمت و اعزام به کرمان سازماندهی شدند و در صورت اعلام نیاز به این استان اعزام می شوند.

" محمد احسانی " چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اعضای جامعه بسیج پزشکی یزد در بخش‌های مختلف همواره رسالت دینی، اسلامی، انقلابی و اخلاقی خود را بر حسب ضرورت انجام می‌دهد بر تداوم و تقویت آنها در کمک به مردم تاکید کرد.

وی ادامه داد: کمک کادر پزشکی به مصدومان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که توسط غاصبان صهیونیستی و حامیان آنها در زیر اهداف شوم استکبار هستند بر همه اقشار جامعه به ویژه جامعه پزشکی ضروری است.

این مسئول یادآور شد: بسیج جامعه پزشکی استان علاوه بر حوزه درمان با همراهی همکاران دلسوز و متدین خود همیشه رسالت دینی در خدمت به مردم در مناطق مختلف را انجام داده و همچنان بر اهداف خود تاکید دارد.

به گزارش ایرنا، عصر روز چهارشنبه صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد، انفجار اول ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بوده و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی بوده است.

اورژانس کشور تا این لحظه شمار شهدای این حادثه را ۱۰۳ نفر و تعداد مجروحان را ۱۷۱ نفر اعلام و در عین حال تاکید کرده که حال مصدومان وخیم بوده و امکان افزایش شمار شهدا وجود دارد.

بیش از ۶ هزار نفر از کادر بهداشت و درمان عضو بسیج جامعه پزشکی استان یزد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha