مهدی‌پور: در هر استادیومی غیر از آزادی، میهمان خواهیم بود/ استقلال شخصیت خود را نشان داد

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به شرایط میزبانی این تیم در لیگ برتر گفت: اگر در هر استادیومی غیر از آزادی به میدان برویم میهمان خواهیم بود و نباید این اتفاق برای استقلال رخ بدهد.

به گزارش ایرنا، مهدی مهدی‌پور پس از پیروزی سه بر ۲ تیمش برابر هوادار در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران تاکید کرد: برد امروز ما به واسطه حضور هوادارانی بود که تیم را تا دقیقه ۹۰ رو به جلو فرا خواندند. هوادار تیم فوق‌العاده‌ای است و ۴ تا ۵ بازیکنان این تیم از دوستان قدیمی و البته از بازیکنان اسبق استقلال هستند.

او ادامه داد: نکته مهم در بازی امروز به حضور و حمایت همه جانبه هواداران باز می‌گشت، به‌خاطر حضور آنها تیم را رو به جلو حرکت کرد و سه امتیاز را مدیون تلاش بازیکنان، کادر فنی و هواداران هستیم.

وی در مورد میزبانی استقلال در خارج از تهران تاکید کرد: نمی‌توانیم از حضور هواداران بی‌بهره باشیم. در این مدت فقط در بازی پرسپولیس و النصر چمن ورزشگاه آزادی وضعیت مناسبی نداشت اما در بازی نساجی و الهلال شرایط بهتر شد، حتی اگر در ورزشگاه دستگردی تهران هم بازی کنیم بازهم شرایط میزبانی را نخواهیم داشت و استقلال باید در ورزشگاه آزادی بازی کند تا از ظرفیت هواداران بهره کافی را ببریم.

مهدی‌پور در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: در بازی امروز استقلال شخصیت خود را نشان داد، یک سری مشکلات داشتیم که در مورد آن صحبت شد و مسائل داخلی در خود باشگاه حل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha