۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85265241
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیشترین بارندگی استان اصفهان در نجف آباد ثبت شد

اصفهان - ایرنا - رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در نجف آباد با ۱.۷ میلی‌متر ثبت و گزارش شده است.

لیلا امینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از نجف آباد، کوهپایه ۰.۴ میلی متر، چادگان ۰.۲ میلی متر، سمیرم ۰.۱ میلی متر و ورزنه ۰.۱ میلی متر بیشترین بارش ثبت و گزارش شده است.

وی ادامه داد: بارش در شهر اصفهان هم در ایستگاه باران سنجی اداره کل هواشناسی ۰.۱ میلی متر ثبت شده است.

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: طوفان‌های لحظه‌ای از شهرستان‌های شهرضا، کبوترآباد، سمیرم، دهاقان، اصفهان و خوانسار گزارش شد که بیشترین سرعت وزش باد در خوانسار با ۷۲ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسید.

وی اضافه کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم ۱۴ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته سه درجه گرم‌تر شده است.

امینی خاطرنشان کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۲۵ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۱۰ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی بیان کرد: زواره با دمای ۳۲ و بویین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه پدیده خاصی برای امروز وجود ندارد و تنها احتمال وقوع تُند باد لحظه ای و رشد ابر پیش بینی شده است گفت: با توجه به وقوع طوفان‌های لحظه ای و گرد و خاک روز گذشته احتمال افزایش شاخص های کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha