۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85265306
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایده های جذاب برای دورهمی سازمانی شب یلدا + معرفی پک های شب یلدا

شب یلدا یا شب چله یکی از کهن‌ترین جشن‌های ما ایرانیان است که از آن به عنوان طولانی‌ترین شب سال یاد می‌کنیم. خانواده‌های ایرانی در این شب با برگزاری دورهمی و پهن کردن سفره شب یلدا و انجام برخی آداب و رسوم مثل قصه خوانی و تفالی و شاهنامه‌خوانی این شب را جشن گرفته و به استقبال زمستان می‌روند.

چند سالی می‌شود که برگزاری مراسم شب یلدا در شرکت های بزرگ و کوچک رواج پیدا کرده و معمولا مدیران شرکت ها برای این شب برنامه‌های ویژه‌ای در نظر می‌گیرند تا هم جوِّ سازمان را بهتر کنند و هم کارایی کارکنان را افزایش بدهند. تحقیقات ثابت کرده است که اگر پرسنل یک سازمان احساس کنند که مورد توجه قرار گرفته‌اند، افزایش ملموس عملکرد خواهند داشت. مراسم‌هایی مانند یلدا فرصت بسیار مناسبی برای این کار است پس بنابراین مدیران باید این مراسمات را غنیمت بشمارند.

۵ پیشنهاد خلاقانه برای برگزاری مراسم شب یلدا در محیط های کاری

در این مقاله قصد داریم به شما آموزش بدهیم تا چگونه یلدای خاطرانگیزی برای پرسنل شرکت یا سازمانتان رقم بزنید.

لباس با تم یا نشانه های شب یلدا : به کارمندان خود اعلام کنید که لباس با تم یلدا بپوشند

این ایده مختص شرکت‌هایی است که فضای صمیمی و دوستانه دارند، طبیعی است که اگر فضای شرکتتان خشک و رسمی است این ایده را به شما توصیه نمی‌کنیم.

برگزاری بازی های دسته جمعی

می‌توانید بازی‌های دسته جمعی را تدارک بدهید و همکارانی که تمایل دارند در این بازی شرکت کنند را انتخاب کرده و برای برنده بازی یک هدیه مناسب در نظر بگیرید. بازی‌هایی مثل پانتومیم و فوتبال دستی و بازی کنترل خنده و مشاعره و اسم فامیل و گل یا پوچ نمونه‌ای از بازی‌های دسته‌جمعی هیجان‌انگیز است که شما میتوانید در شرکتتان برگزار کنید.

سخنرانی مدیران

از مدیران خود بخواهید در این جشن از تلاش کارکنان و دست‌آوردهای جدید شرکت صحبت کنند و فرصت جمع شدن پرسنل را غنیمت شمرده و از اهداف بلند مدت شرکت صحبت کنند. باید توجه کنید که این سخنرانی نباید خیلی طولانی باشد. همچنین می‌توانید از مدیران خوش ‌مشرب خود بخواهید در صورتی که بر اشعار حافظ تسلط نسبی دارد غزلی کوتاه از حضرت حافظ بخواند و فضای شرکت را یلدایی کند.

پذیرایی از همکاران

پیشنهاد می‌کینم یک میز بزرگ تهیه کنید و انواع تنقلات مثل آجیل، شیرینی، شکلات، میوه‌های یلدایی مثل انار و هندوانه، لوکوم های میوه‌ای و باسلوق و... را با دیزاین خاص یلدایی روی میز چیده و گل آرایی کنید. اگر گیفت سازمانی شب یلدا هم تدارک دیده‌اید بر روی میز قرار دهید.

ایده های جذاب برای دورهمی سازمانی شب یلدا + معرفی پک های شب یلدا

اهدای هدیه و یادگاری شب یلدا به کارکنان

در نهایت، بهترین ایده برای یک یلدای خاطره انگیز برای پرسنل، اهدای پک های هدیه ی شب یلداست. بر اساس بودجه و سلیقه ی خود، مناسب ترین هدیه را از لیست زیر انتخاب کنید.

ایده های جذاب برای دورهمی سازمانی شب یلدا + معرفی پک های شب یلدا

به طور کلی پک‌های سازمانی شب یلدا به دو دسته با خوراکی و بدون خوراکی تقسیم می‌شوند. واقعیت این است که کارمندان و همکاران شما از گرفتن هدایای حاوی خوراکی خوش طعم خوشحال می‌شوند. در ادامه به معرفی ۷ پک شب یلدا برای شرکت ها و سازمان ها می‌پردازیم:

پک تنقلات شب یلدا و شکلات خوری مسی

این پک شرکتی شب یلدا، دارای ۴ عدد جار شیشه‌ای است ک با آجیل چهارمغز اعلا پر شده و همچنین دارای یک شکلات خوری مسی سه پایه است. از این شکلات خوری می‌توانید به عنوان آجیل‌خوری نیز استفاده کنید. مهم تر اینکه با خرید این هدیه از هنر دست هنرمندان زنجانی نیز حمایت می‌کنید. اگر قصد خرید این هدیه را دارید خیالتان از بابت کیفیت شکلات خوری و محتویات خوراکی این هدیه راحت باشد. اریسا نظارت دقیقی بر کیفیت و تازگی مواد خوراکی که در پک های خود استفاده می‌کند، دارد.

پک شرکتی دیوان حافظ، زعفران و تنقلات شب یلدا

اگر بودجه ی بیشتری برای مراسم شب یلدا در نظر گرفته اید، این محصول، یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه شب یلدا در سازمان شماست. این باکس، شامل اقلام زیر می‌باشد:

  • شکلات‌خوری مسی سه پایه
  • شیشه جار بزرگ به همراه آجیل مخلوط
  • قوری زعفرانی با رنگ طلایی یا نقره‌ای
  • یک مثقال زعفران ممتاز
  • زعفران ساب مس و پرداز
  • هاون برنجی با طرح مس و پرداز
  • قوطی گوهر متوسط برای نگهداری زعفران
  • دیوان حافظ پالتویی با جلد چرمی

این اقلام، همه در یک بسته بندی زیبا و شکیل تقدیم مشتریان عزیز می‌شود که خیالتان را از بابت بسته بندی راحت می‌کند. در صورت تمایل، می‌توانید برای هر پک خود، یک ساک دستی قلمکار نیز از اریسا تهیه کنید. همچنین می‌توانید پلاک و یا متن دلخواه خود را بر روی جعبه محصول درج کنید.

پک دیوان حافظ و تنقلات اعلا بهمراه سفره قلمکار اصفهان

پک هدیه سازمانی میزبان نگار به همراه دو جار شیشه‌ای جذاب که با تنقلاتی مثل مویز، انجیر خشک، بادام زمینی و سویا آجیلی پر شده و همچنین سفره قلمکار سایز 80*80 و دیوان حافظ که در بسته بندی هاردباکس لولایی، یکی از صد ها هدیه کاربردی فروشگاه اریسا می‌باشد.

یلدا نوش (هدیه سازمانی ارزان برای شب یلدا)

این پک هدیه، دارای یک قندان مسی با طرح انار و یک لیوان سفالی میناکاری است که در یک جعبه ی هاردباکس زیبا به شما ارائه می‌شود. اگر به دنبال یک هدیه اقتصادی برای پرسنل سازمان خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم چنین هدیه ای به آنان بدهید که در عین ارزان بودن، زیبا، ‌ ماندگار و تاثیر گذار باشد.

ست گلیم و شکلات خوری خاتم و دیوان حافظ

پکیج گلیم و شکلات خوری خاتم و دیوان حافظ، مناسب‌ترین گزینه برای هدیه مدیریتی شب یلداست. این بسته شامل اقلام نفیسی همچون گلیم 30*30 و شکلات خوری خاتم کاری شده و دیوان حافظ و چنته ترمه برای نگهداری طلا و اقلام ریز می‌باشد. محتویات این ست هدیه به همین‌ها ختم نمی‌شود و یک انار سفالی متوسط با ارتفاع 14 حال و هوای یلدایی به این ست می‌دهد.

ضیافت یلدا 3 (متنوع ترین پک اریسا برای همه ی سلیقه ها)

این پک هدیه داری چند قلم کالاست که هر کدام زیبایی و کاربرد خود را دارند. شکلات خوری مسی سه پایه موجود در این، پک کار دست هنرمندان زنجانی است و از آن می‌توان برای پذیرایی تنقلات کوچک نیز استفاده نمود. فانوس شیشه ای موجود در این پک می‌تواند زینت بخش سفره شب یلدا و تکمیل کننده‌ی آن باشد. این فانوس شیشه‌ای بدون شک می‌تواند بر زیبایی هر دکوری بیافزاید. یک مثقال زعفران ناب و قوطی زعفران، زعفران ساب و هاون مس و پرداز به همراه قوری با رنگ طلایی و نقره‌ای این هدیه را تکمیل میکنند.

میزبان یلدا (ست شکلات خوری مسی و ترمه)

ست هدیه میزبان یلدا 2 دارای دو هدیه ماندگار و زیبا است. شکلات خوری مسی سه پایه که بدون شک یک هدیه ی کاربردی و زیباست. علاوه بر این، یک ترمه ابریشم پنج رنگ سایز 100*100 داخل این پک قرار گرفته که توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند.

انتخاب پک یلدا کار سخت و پیچیده‌ای نیست فقط کافیست کار را به کاردان بسپارید. حتما برای تهیه پک های شرکتی شب یلدا وبسایت فروشگاهی زیادی را مشاهده کرده‌اید. شرکت صنایع دستی اریسا با سابقه حرفه‌ای که در تهیه و تولید پک های سازمانی دارد می‌تواند پیشنهادات جذابی را به شما ارائه دهد. از طرفی امکان بازدید از شوروم (تهران / تقاطع طالقانی و ولیعصر / مجتمع نور تهران / طبقه سوم تجاری، واحد 11046) را برای مشتریان عزیز فراهم آورده است تا از نزدیک کیفیت محصولات را مشاهده کنند.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha