۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبرنگار: 2750
کد خبر: 85265344
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده رهبر معظم انقلاب: صهیونیست ها در میدان جنگ و سیاست شکست خوردند

بغداد - ایرنا- نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» تاکید کرد: محکومیت کشتن زنان و کودکان بی گناه توسط رژیم های مستکبر نشان داد که صهیونیست ها هم در میدان جنگ و هم در سیاست شکست خوردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، آیت الله «سید مجتبی حسینی» در این بیانیه افزوده است: مقاومت اسلامی فلسطین در پاسخ به ظلم، جنایت و درنده خویی مداوم رژیم غاصب صهیونیستی، در یک عملیات قهرمانانه به نام «طوفان الاقصی» توانست این رژیم خونخوار را غافلگیر کرده و در عرض چند ساعت، ۲۹ نقطه دیوار حائل را که صهیونیست‌ها برای حفاظت خود ساخته بودند، شکسته و معابری را بگشاید.

وی با بیان اینکه در این عملیات ترکیبی و غافلگیرانه ضربه کارسازی به صهیونیست‌ها وارد شد، اضافه کرد: در این عملیات چندین شهرک صهیونیست نشین به تصرف نیروهای مقاومت درآمد و تعداد قابل توجهی از نیروهای دشمن به هلاکت رسیده و جمعی به اسارت درآمدند و شکستی مفتضحانه را برای رژیم غاصب صهیونیستی به ارمغان آورد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله، ترمیم پذیر نخواهد بود.
در بخش دیگر از این بیانیه آمده است: این ضربه جانانه‌ای بود که در طول هفتاد سال نمونه‌ای نداشت و با این عملیات، هیبت دشمن شکسته شد و پوشالی بودن آنان را برای جهانیان ثابت کرد.
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق و عضو مجلس خبرگان رهبری در این بیانیه آورده است: ضربه عملیات طوفان الاقصی به گونه‌ای بود که رژیم صهیونیستی جرأت پاسخگویی آن را نداشت لذا دست به جنایاتی زد که بر اساس تمامی قوانین بین‌المللی، جزء جنایات جنگی به حساب می‌آید و اخیرا فضاحت را به درجه‌ای رساند که حتی رژیم‌های مستکبر و عوامل آنها نیز ناگزیر به محکوم کردن صهیونیست‌ها شدند، بنابراین صهیونیست‌ها، هم در میدان جنگ شکست خوردند و هم در میدان سیاست.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه به بیمارستان المعمدانی، شهادت هزاران نفر از مردم و زنان و اطفال بیگناه غزه را تسلیت عرض کرده و پیروزی‌های مقاومت فلسطین را به ملت بزرگ فلسطین، رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله، عموم ملت ایران، مسلمانان و مظلومین سراسر جهان تبریک عرض می‌کنم، اینجانب برای شهدای قهرمان این نبرد از خداوند منان علو درجات را آرزومندم و شفای عاجل و کامل مجروحین را خواهانم، امیدوارم بزودی شاهد ریشه کن شدن غده سرطانی صهیونیسم باشیم.

رژیم صهیونیستی چند روز قبل، بیمارستان المعمدانی را که چهار هزار نفر از جمله بیماران و پزشکان و هزاران آواره فلسطینی را در خود جای داده بود، هدف قرار داد و بر اساس آمار رسمی، موجب شهادت دست‌کم ۵۰۰ نفر شد. برخی آمار رسمی شمار شهدای این جنایت را بیش از هزار نفر اعلام می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha