۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85265347
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

علت تاخیر در احداث محور شهیدان کریمی شهر زنجان تشریح شد

زنجان - ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تشریح دلایل تأخیر در احداث محور شهیدان کریمی، گفت: با توجه به برخی مسایل، تغییراتی در این مسیر اعمال شد.

مجید ناصحی مقدم روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برخی از مشکلات از جمله جانمایی در کارگاه طرح و همچنین مسائل مالی موجب تأخیر در احداث محور شهیدان کریمی شد، افزود: علاوه بر این، قرار گرفتن این محور در مسیر پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به عنوان کوی زیتون مجبور به ایجاد تغییراتی در پروژه شدیم.

وی با بیان اینکه در جانمایی مسکن‌های ملی و همچنین ساخت این محور، تردد اهالی این شهرک پیش بینی نشده بود و راه دسترسی برای آنها فراهم نبود، اضافه کرد: پس از شروع ساخت این طرح، تغییراتی در پروژه اعمال شد و به همین خاطر پروژه از زمان بندی مربوط عقب ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برخی از مشکلات به وجود آمده برای ساخت این پروژه ناخواسته بوده که موجب تاخیر در ساخت آن شده است، افزود: البته در حال حاضر این پروژه فعال است و مشکل دیگری ندارد.

ناصحی مقدم گفت: با این حال به پیمانکار تاکید شده است که باید عقب ماندگی مربوطه را رفع کند چون پروژه از زمان بندی ساخت عقب است.

محور شهیدان کریمی، بزرگترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر زنجان است که در مسیر میدان سپاه تا آرامستان شهر زنجان با برآورد اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریالی به منظور حل معضلات ترافیکی اجرا می‌شود.

طبق طرح ارائه شده محور شهیدان کریمی دارای چهار تقاطع در مسیر خواهد بود و کل پروژه نیز طوری ساخته خواهد شد که عارضه سطحی نداشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha