۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85265417
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوانح جاده‌ای در قزوین سه کشته بر جای گذاشت

۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵
کد خبر: 85265417
سوانح جاده‌ای در قزوین سه کشته بر جای گذاشت

قزوین - ایرنا - واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت و همچنین سواری ال ۹۰ در آزاد راه قزوین - کرج سه کشته برجای گذاشت.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی آسیایی رییس پلیس راهور استان قزوین از واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت و جان باختن راکب و سرنشین آن در محدوده روستای "اسماعیل آباد" خبر داد.

به گفته این مسوول انتظامی، پس از اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده روستای "اسماعیل آباد" به سمت "الولک" بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ مینودر و عوامل پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از حضور ماموران و بررسی محل مشخص شد، یک دستگاه موتور سیکلت به دلیل نامعلومی واژگون شده که بر اثر این حادثه راکب و سرنشین آن به علت شدت جراحت های وارد شده در دم جان باخته اند.

رییس پلیس راهور قزوین با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: اجساد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه (س) قزوین شد.

واژگونی خودروی ال ۹۰ جان راننده را گرفت

رییس پلیس راه استان قزوین نیز در رابطه با حادثه دوم اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری ال۹۰ در آزاد راه "قزوین-کرج" و جان باختن راننده خودرو خبر داد.

وی تشریح کرد: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی این خودرو در لاین شمالی آزادراه قزوین -کرج، بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مسوول انتظامی ادامه داد: با حضور در محل واژگونی خودرو مشاهده شد که راننده به علت شدت جراحت وارد شده در محل حادثه جان خود را از دست داده است.

سرهنگ ذاکری منش با بیان اینکه اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: به رانندگان همواره توصیه شده تا در سفرهای برون شهری ضمن توجه کامل به جلو، به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی حداقل ۲۰ دقیقه را در مجتمع های خدماتی و یا توقفگاه های حاشیه راه به استراحت پرداخته و سپس ادامه مسیر دهند.

توقیف محموله قاچاق با دستگیری سه متهم

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشف سه محموله قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در آزاد راه قزوین - زنجان خبر داد.

سرهنگ داوود عبدالمالکی در این رابطه اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، تیم عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام انجام ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه زنجان - قزوین به سه دستگاه خودرو عبوری مشکوک و برای بررسی بیشتر و با رعایت حقوق شهروندی، آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: از خودروی‌های توقیفی سه هزار و ۲۹۷ عدد شکلات خارجی، ۱۹۰ بسته ماکارونی، ۱۶۸ عدد شامپوی خارجی، ۱۸ عدد پودر بچه خارجی، پنج هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی و ۱۵۰ بسته تنباکوی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

این مسوول با بیان اینکه سه متهم در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی استان معرفی شدند، تاکید کرد: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف ۲۰۰ کیلوگرم البسه تاناکورا قاچاق

با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین، خودرو حامل بیش از ۲۰۰ کیلوگرم البسه تاناکورا قاچاق توقیف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین در بیان جزییات این خبر تصریح کرد: تیم عملیاتی پلیس هنگام کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کرد.

سرهنگ مهدی حاجیان را تصریح کرد: ماموران پس از توقیف خودرو و در بازرسی انجام شده هشت گونی حاوی البسه تاناکورا به وزن تقریبی ۲۰۰ کیلوگرم، ۴۶ عدد عینک آفتابی و یک هزار جفت بدلیجات قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی را کشف کردند.

به گفته این مسوول، ارزش محموله توقیفی برابر اعلام کارشناسان، معادل یک میلیارد ریال برآورد شده که در این راستا یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha