۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85296042
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

واژگونی خودرو در قزوین ۲ کشته برجای گذاشت

۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبر: 85296042
واژگونی خودرو در قزوین ۲ کشته برجای گذاشت

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری هیوندای در آزادراه قزوین - کرج خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه ۲ کشته و یک مصدوم به همراه داشت.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز یکشنبه در تشریح این خبر تصریح کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری هیوندای در آزادراه قزوین - تهران، محدوده پل طالقان، بلافاصله ماموران پلیس راه و انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری هیوندای از جاده منحرف و واژگون شده است.

به گفته این مسوول انتظامی، متاسفانه در این حادثه راننده و یکی از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحت های وارد شده در دم فوت و یکی دیگر از سرنشینان نیز مصدوم شده که توسط عوامل امدادی حاضر در محل به مرکز درمانی منتقل شده است.

سرهنگ ذاکری منش، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو سواری را علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه اعلام کرد و افزود: به رانندگانی که قصد تردد در جاده های بین شهری را دارند توصیه می شود تا ضمن احترام گذاشتن به قوانین عبور و مرور، سرعت مجاز و مطمئنه ، سفری ایمن را برای خود و همراهانشان فراهم کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha