پوشش همگانی بیمه سلامت مهمترین دستاورد دولت در حوزه درمان است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: پوشش همگانی بیمه سلامت مهمترین دستاورد دولت سیزدهم در حوزه درمان است و این رویه باید تا پوشش ۱۰۰ درصدی ادامه یابد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز شنبه در جمع کارکنان بیمه سلامت خراسان شمالی اظهار کرد: خدمات بیمه سلامت در دولت سیزدهم قابل تقدیر است چرا که اقشار مختلف جامعه از خدمات بیمه ای بهره مند شدند.

وی افزود: خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم در بخش بیمه و درمان در عمل بیش از تبلیغات صورت گرفته است.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه نظام نسبت به بیمه درمان همه آحاد مکلف است گفت: خوشبختانه مردم در دهک های یک تا پنج رایگان بیمه شده اند که حرکت بزرگی در راستای عدالت است.

وی به پرداخت تمامی هزینه های درمان کودکان زیر هفت سال و درمان رایگان این کودکان در بیمارستان های دولتی اشاره کرد و افزود: این اقدام، گامی بزرگ در راستای ارایه خدمات بیمه ای و درمانی به قشر کودک است که اجرای آن نیز به برنامه و اعتبار بزرگی نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: خدمات ناباروری در سال های گذشته تحت پوشش بیمه نبود و خانواده ها در تامین هزینه با مشکلات زیادی مواجه بودند اما اینک این مشکل برطرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم کارهای جهادی انجام داده است و باید اینگونه خدمات به اقشار مختلف جامعه اطلاع رسانی شود تا مردم از خدمات مطلع و بهره مند شوند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: خدمات از ناحیه دولت باید به موقع به مردم اطلاع رسانی شود چرا که نشان دهنده کارآمدی نظام است اما بعضا در اطلاع رسانی ها و آگاهی سازی در بخش های از خدمات دولت کم کاری انجام می شود.

وی با بیان اینکه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت نیست گفت: انجام کار مردم جزو واجبات و ارزش راه اندازی کار مردم بسیار والا است.

حجت الاسلام نوری در ادامه به تجاوز ظالمانه رژیم صهیونیستی به غزه اشاره کرد و افزود: باید نسبت به مسایل این روزهای فلسطین و غزه حساس باشیم چرا که ۷۴ سال است که مردم فلسطین در حال مقاومت هستند.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل متجاوز چندین دهه به مظلومان فلسطین ظلم کرده است و باید با اتحاد و همبستگی تمامی مسلمانان جهان با این رژیم مبارزه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha