دوری مسافت استقبال مردمی در «ورزشگاه ثامن‌الائمه» مشهد را کاهش داد

مشهد-ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مسیر نامطلوب دسترسی به مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) و همچنین فاصله بسیار آن تا شهر مشهد، کاهش استقبال مردمی هنگام برگزاری مسابقات در این مجموعه ورزشی بزرگ را موجب شده است.

رضا محمدیان نیّت روز یکشنبه با اشاره به بازدید امروز استاندار خراسان رضوی از روند تکمیل کار و زیرساخت‌های ورزشی مجموعه ثامن الائمه(ع) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: راه‌های دسترسی و خیابان‌های اطراف این مجموعه ورزشی محدود است و باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی بیان کرد: استاندار خراسان رضوی در بازدید از ورزشگاه ثامن الائمه تاکید ویژه ای بر این موضوع داشته است.

دوری مسافت استقبال مردمی در «ورزشگاه ثامن» مشهد را کاهش داد

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: رسیدگی به قسمت های مختلف و داخل این مجموعه از وظایف اداره کل ورزش و جوانان استان است و دسترسی راه مناسب و ایجاد شرایط مطلوب در خارج این مجموعه بر عهده سایر نهادها است.

محمدیان نیت اظهار کرد: زیر ساخت‌های مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) نیاز به بازسازی دارد و برنامه‌ای برای ترمیم و رسیدن به ایده آل این مجموعه وجود دارد ولی به دلیل کمبود بودجه های مورد نیاز، کار به کندی پیش می‌رود و بر همین اساس نیاز است تا با تدابیری از مشارکت بخش خصوصی به خصوص در قسمت «هتلینگ» این مجموعه ورزشی بهره برد.

ورزشگاه ثامن‌الائمه در ۱۰ کیلومتری جاده مشهد شاندیز قرار دارد که ساخت آن از سال ۱۳۷۳ در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار آغاز شد و این ورزشگاه با دیدار ابومسلم و پرسپولیس در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد و بعد از یک دهه برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال در این ورزشگاه، از سال ۱۳۹۹ تاکنون مورد بازسازی قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha