۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85266718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار بوشهری از خدمات« ام.آر.آی» بهره مند شدند

بوشهر- ایرنا - رئیس مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری، پنج‌هزار نفر از خدمات مرکز «ام.آر.آی» این مرکز تخصصی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش ایرنا ، اصغر بحرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر خدمات تصویربرداری پیشرفته در ۲ مرکز «ام.آر.آی» در شهر بوشهر به مردم ارائه می‌شود که دستگاه مستقر در مرکز قلب باکیفیت ۱.۵ «تسلا » است.

وی با اشاره به تلاش برای کاهش زمان طولانی انتظار در بخش «ام.آر.آی» بیمارستان تخصصی قلب بوشهر، افزود: با وجود استقرار چند مرکز دیگر «ام.آر.آی» در استان بوشهر، کیفیت مطلوب تصاویر در «بیمارستان تخصصی قلب بوشهر» موجب افزایش بار مراجعه‌کنندگان به این مرکز شده و این موضوع افزایش مدت‌زمان انتظار بیماران در صف نوبت حتی تا یک ماه نیز به دنبال داشته است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر تصریح کرد: یکی از اقدامات انجام شده برای کاهش زمان انتظار بیماران، ارائه خدمات « ام.آر.آی »در مرکز قلب بوشهر به‌ صورت سه شیفت در شبانه‌روز است.

بحرانی گفت: در کنار ارائه خدمات عادی و تخصصی، یک روز در هفته نیز « ام.آر.آی تحت بیهوشی» برای کودکان، نوزادان و بزرگ‌سالانی که نیاز به انجام آن دارند نیز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اندازه‌گیری میزان رسوب «آهن» در قلب و کبد بیماران تالاسمی (T۲ استار) در این مرکز نیز موجب کاهش چشمگیر سفرهای بیماران تالاسمی هم استانی به استان‌های مجاور شده است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر یادآور شد: در هر نسخه ممکن است چند خدمت درخواست شده باشد که این آمار بر اساس تعداد خدمت عدد بالاتری است.

وی با اشاره به دولتی بودن تعرفه‌های درمانی این مرکز عنوان کرد: به‌منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق نرم‌افزار و سایت Https://Www.Paziresh۲۴.Com/App نیز برای بیمارستان قلب بوشهر فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha