پنج نفر از اراذل و اوباش در اردبیل دستگیر شدند

اردبیل - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش که اخیرا اقدام به پخش زنده گروگان‌گیری و قدرت‌نمایی خود در فضای مجازی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دادگستری اردبیل ، پیرو انتشار ویدیویی از قدرت‌نمایی و گروگان‌گیری نفراتی توسط اراذل و اوباش اردبیلی در بخش آفتاب تهران، با دستور ویژه دادستان اردبیل نامبردگان در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

جلال آفاقی با اشاره به تصاویر و ویدیو منتشره در فضای مجازی از پخش زنده قدرت‌نمایی و ضرب و جرح و گروگان‌گیری تعدادی اراذل و اوباش، گفت: یکی از گروه‌های اراذل و اوباش به دلیل اختلاف قبلی، اقدام به گروگان‌گیری سه نفر از گروه دیگر اوباش در بخش آفتاب تهران کرده و با جزییات منتشره در فضای مجازی، از قدرت‌نمایی خود و ضرب و جرح نفرات، اقدام به پخش زنده در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده بودند، که به محض مراجعت به اردبیل با دستورات قضایی صادره و رصد اطلاعاتی و عملیات غافلگیرانه پلیسی در مخفیگاه‌های خود دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش چند روز پیش نیز ۱۸ نفر از اراذل و اوباش باسابقه در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی عملیاتی در اردبیل دستگیر و روانه زندان شده بودند.

کلاهبردار متواری پس از چهارسال دستگیر شد

بر اساس این گزارش و با پیگیری دادستان اردبیل یک کلاهبردار متواری هم در ارتباط با پرونده مسکن مهر بنیاد توسعه اردبیل در شهرستان پاکدشت دستگیر شد.

محکوم علیه پرونده‌ای با ۶۰ شاکی ، پس از متواری بودن چهار ساله با دستور ویژه و پیگیری دادستان مرکز استان اردبیل در شهرستان پاکدشت دستگیر و روانه زندان اردبیل شد.

نامبرده به جرم کلاهبرداری به ۶ سال و هشت ماه حبس تعزیری ، رد مال در حق شکات و پرداخت مبلغ ۱۷ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha