تقاطع غیرهمسطح دوربرگردان المهدی در ارومیه افتتاح شد

ارومیه - ایرنا - تقاطع دوربرگردان غیرهمسطح المهدی ارومیه در بزرگراه خاتم الانبیا (ص) این شهر در راستای ایجاد مسیری امن برای منطقه کمتربرخوردار المهدی به بهره برداری رسید.

فرماندار ارومیه روز یکشنبه در آیین بهره برداری این طرح گفت: توجه به نقاط حاشیه ای ازجمله مهمترین رویکردهای قابل تقدیر شورای اسلامی شهر و شهرداری است.

غلامحسین عماری با تاکید بر اینکه باید توجه ویژه ای به موضوع توسعه عمرانی مناطق حاشیه ای شهر داشته باشیم، اضافه کرد: در دولت سیزدهم توجه به مناطق محروم و کمتربرخوردار به میزان قابل توجهی افزایش یافته و برنامه ریزی های مختلف در این مسیر صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که در راستای خدمت رسانی به مردم در همه نقاط شهرستان، با توان کامل وارد شویم و طرح های مختلفی را در حوزه عمرانی و محرومیت زدایی اجرایی کنیم.

تقاطع غیرهمسطح دوربرگردان المهدی در ارومیه افتتاح شد

شهردار ارومیه هم در این مراسم با ارائه گزارشی از طرح اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح دوربرگردان المهدی، به طول ۳۲ متر و عرض ۳۶ متر با سطح عرشه ای به مساحت یک‌‎هزار و ۱۵۲ متر مربع و هزینه ۶۰۰ میلیارد ریالی احداث شده است.

حسین مهدی زاده افزود: این دوربرگردان باهدف روان سازی ترافیک در مسیرکمربندی خاتم الانبیا (ص) و با رویکرد حذف سوانح رانندگی و آسیب های اجتماعی در مدت ۱۱۷ روز احداث شده است.

وی ادامه داد: در نیمه نخست امسال هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرحهای عمرانی هزینه شده است که این روند رد نیمه دوم سال هم تداوم دارد.

به گزارش ایرنا، پیش از اجرای این طرح تصادف های خودرو با خودرو و خودرو با عابر پیاده زیادی در این منطقه محروم روی می داد که تقاطع غیرهمسطح دوربرگردان المهدی اجرایی شد و امید می رود که این تصادفات به صفر نزدیک شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha