غزه گورستان نظامیان صهیونیست می‌شود/ تل آویو هنوز در شوک عملیات طوفان‌الاقصی است

تهران- ایرنا- دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین در گفت وگو با خبرنگار گروه بین الملل ایرنا گفت: دشمن صهیونیستی، ارتش، دستگاه های امنیتی و سران سیاسی آن هنوز در شوک اولیه عملیات طوفان الاقصی بسر می برند.

«خالد عبدالمجید» امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این عملیات یک ضربه راهبردی به رژیم صهیونیستی و سیلی محکمی به نهادهای امنیتی، نظامی و سیاسی و شهرک نشینان بود.

وی اضافه کرد: این عملیات دارای پیامدهای بزرگی برای این رژیم و حامیان آن در منطقه داشت و سیلی محکمی نیز به حکام خائنی که روابط خود را با این رژیم عادی کرده اند و سیلی محکمی به آمریکا بود که با ناوگان جنگی خود برای نجات دشمن صهیونیستی به منطقه شتافت.

غزه گورستان نظامیان رژیم صهیونیستی می شود

عبدالمجید گفت: در مرحله آینده نیز اگر دشمن تصمیم به ورود زمینی به نوار غزه بگیرد، رزمندگان مقاومت، این منطقه را به گورستان دشمن تبدیل می کنند.

وی بیان کرد: بدون شک عملیات زمینی در غزه به ویرانی و کشتار بیشتر غیرنظامیان منجر خواهد شد زیرا دشمن ترسو تر از آن است که عملیات زمینی را بدون بمباران توسط هواپیماها و آتش توپخانه و قتل عام غیرنظامیان و تخریب منازل انجام دهد.

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین تصریح کرد: این دشمن فکر می کرد که ملت فلسطین و ساکنان غزه تسلیم می شوند و خانه های خود را ترک می کنند ولی دید که برغم همه کشتارها و ویرانی ها، ملت بایک پایداری اسطوره ای ثابت قدم ایستاد.

عبدالمجید افزود: ما امیدواریم دشمن تصمیم به ورود زمینی به غزه نگیرد ولی اگر این کار را انجام دهد، هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد و خسارت زیادی متحمل خواهد شد.

وی اظهار داشت: نتانیاهو و کابینه اش و سران نظامی و امنیتی آن پس از این عملیات و پس از فروکش کردن آتش موشک ها و توپخانه ها با محاکمه های سختی روبرو خواهند شد.

عبدالمجید تصریح کرد: نقاط ضعف دستگاه نظامی و امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پس از موفقیت جوانان مبارز فلسطینی در این عملیات که دشمن و شهرک نشین هایش را غافلگیر کرد، آشکارترشد.

وی گفت: این شکست، پیامدهای زیادی برای بخش های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی دارد و این رژیم هنوز با نوعی دستپاچگی و شوک ناشی از این عملیات دست و پنجه نرم می کند.

افزایش درگیری داخلی رژیم صهیونیستی در پی عملیات طوفان الاقصی

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین بیان کرد: شکست نظامی و امنیتی در عملیات طوفان الاقصی به افزایش درگیری های داخلی منجر می شود و دشمن علاوه بر امتیازهایی که باید در موضوع مبادله اسیران و بازداشت شدگان باید بدهد در آینده نیز برای هر اقدام خود برضد فلسطین، باید هزاربار اندیشه کند.

عبدالمجید افزود: نگرانی ما در مرحله آینده از نقشی است که آمریکا و برخی هم پیمانان عرب آن و اروپایی ها برای دور زدن و کاستن از شدت پیامدهای شکست بزرگ رژیم صهیونیستی ایفا می کنند

وی اضافه کرد: آن ها تلاش خواهند کرد از مسیرهای سیاسی و اعمال فشار و نقش آفرینی عربی و غربی و وعده های کاذب، باورپذیر از سوی برخی سران عرب و فلسطینی، مقاومت را مهار کنند.

پیام جنگ علیه غزه برای سازشکاران

وی گفت: همه کشورهایی که توافقنامه هایی از کمپ دیوید تا اسلو، وادی عربه و توافقنامه اخیر موسوم به ابراهیم با رژیم صهیونیستی امضا کردند و امید داشتند از این طریق به امنیت دست یابند و حکامی که فکر می کردند از این طریق تاج و تخت خود را حفظ خواهند کرد، پس از عملیات طوفان الاقصی به سست و پوشالی بودن این رژیم پی بردند و با سرخوردگی و نا امیدی شدیدی روبرو شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha