محموله کمک‌های انسان‌دوستانه هلال احمر خوزستان به مردم غزه ارسال شد

اهواز- ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: یک محموله کمک‌رسانی به مردم مظلوم فلسطین شامل بیش از ۲ هزار پتو و لوازم مورد نیاز توسط هلال احمر استان تهیه و ارسال شد.

به گزارش ایرنا امیر عباس نجفی روز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: با اعلام سازمان امداد و نجات هلال احمر خوزستان این محموله کمک‌رسانی پس از انجام فرآیندهای لازم به نماینده مربوطه در بندرعباس برای ارسال به غزه تحویل داده می‌شود.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر پس از آغاز حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به غیرنظامیان در غزه، آمادگی خود را برای ارسال محموله کمک‌های بشردوستانه به غزه اعلام کرد.

نجفی ادامه داد: امدادگران این جمعیت در قالب پویش "ما هدف نیستیم"،برای کمک‌رسانی به مردم مظلوم فلسطین اعلام آمادگی کردند.

بر اساس این گزارش اشغالگران صهیونیست چند روز گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از یک هزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند که تعداد زیادی از این شهدا زنان و کودکان هستند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه یک روز را عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha