۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85267896
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در کردستان افزایش می یابد

سنندج- ایرنا- مسئول سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در حال حاضر ۱۸ مجتمع خدمات رفاهی در محورهای استان در حال فعالیت هستند و تا پایان سال جاری سه مورد دیگر به این تعداد اضافه می شود.

سید فرزاد سجادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا پایان سال جاری سه مجتمع خدماتی رفاهی دیگر در استان به بهره داری برسد و تعداد این مجتمع ها به ۲۱ مورد برسد.

وی با بیان اینکه یکی از این مجتمع‌ها در کیلومتر ۱۴ محور سنندج - کامیاران است که فاز یک آن بهره‌برداری شده است و در ماه‌های آینده فاز دوم آن نیز به بهره‌برداری می رسد، افزود: ۲ مجتمع دیگر نیز در کیلومتر ۱۴ محور قروه-سنندج و محور بانه-مریوان نزدیکی روستای سورن افتتاح خواهد شد.

مسئول سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با اشاره به اینکه از طریق ایمن مجتمع های بین راهی برای ۲۸۵ نفر در استان شغل ایجاد شده است، اضافه کرد: هم اکنون برای احداث ۹ مجتمع خدمات رفاهی دیگر موافقت اصولی صادر شده و در حال استعلام است، ضمن اینکه درخواست احداث ۱۵ مجتمع دیگر نیز در حال بررسی است.

وی یادآور شد: در حال حاضر با هزار و ۶۰۰ کیلومتر محور بین شهری در استان به ازای هر ۹۰ کیلومتر یک مجتمع خدمات رفاهی وجود دارد، اما استان کردستان به واسطه وجود مرزهای سیرانبند و باشماق نیازمند ایجاد ظرفیت‌هایی بیشتر در خصوص سرمایه گذاری برای احداث مجتمع های خدمات رفاهی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha