رییس پلیس پیشگیری: ۲ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر در پایتخت جمع‌آوری شد

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و پرخطر خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۲ هزار و ۵۰۰ نفر دستگیر و به کمپ‌های بازپروری منتقل شدند.

سرهنگ علی قاسمپور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: یکی از دغدغه‌ها و مطالبه مردم در حوزه امنیت اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها از وجود این افراد است که بر این اساس ماموران کلانتری‌های تهران بزرگ اقدام به اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر طی چهار روز گذشته کردند.

وی با تاکید بر استمرار این طرح اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد افراد معتاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند و در این راستا پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی با ورود به محل‌های پاتوق معتادان متجاهر و پارک‌ها و جنگل‌ها بلوارها و محلات شلوغ شهر اقدام به جمع آوری آنها و انتقال‌شان به مراکز بازپروری کرد.

رییس پلیس پیشگیری: ۲۵۰۰ معتاد متجاهر در پایتخت جمع آوری شد

رییس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر باعث کاهش سرقت به خصوص سرقت‌های خرد می‌شود چرا که خانواده این افراد و هم عموم مردم از تبعات تجاهر، تکدی گری و دیگر آسیب‌های این قشر ابراز نارضایتی دارند.

وی با اشاره به نقش مردم در افزایش امنیت محله محور یادآور شد: پیشگیری مهمترین اصل در عرصه مبارزه با پدیده ویرانگر اعتیاد است از این رو پلیس به مبحث آموزش شهروندان نیز توجه ویژه داشته و همواره در کنار انجام وظایف ذاتی خود در امر آموزش اقشار مختلف جامعه نیز اهتمام ویژه‌ای خواهد داشت و اجرای این طرح حجیم موجب رضایت شهروندان عزیز و کسبه محلات شده است.

سرهنگ قاسمپور تاکید کرد: پلیس پیشگیری پایتخت این طرح‌ها را با هدف بهبود وضعیت معتادان و بازگرداندن آنها به زندگی عادی و سالم سازی فضای جامعه و افزایش شور و نشاط اجتماعی با تمام توان ادامه می‌دهد و آماده دریافت گزارش‌های مردمی از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ جهت جمع آوری پاتوق‌های معتادان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha