۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۱۱
کد خبرنگار: 2140
کد خبر: 85268109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه خدمات کسب و کار در استان کرمانشاه برپا شد

کرمانشاه - ایرنا - نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار کرمانشاه امروز دوشنبه با حضور مسوولان اقتصادی، فعالان بخش خصوصی و مدیران شرکت های فن آوری و تکنولوژی استان در سراسری اتاق بازرگانی این خطه غربی ایران برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در افتتاحیه نمایشگاه از سه چالش مداوم کسب و کار به عنوان دغدغه های فعالان این حوزه یاد کرد و گفت: تغییر و تحول در عرضه و تقاضا بواسطه تغییر سبک زندگی ناشی از پیشرفت تکنولوژی نخستین مورد است بطوریکه ذائقه مشتری باید با این فضا هماهنگ و بروز باشد.

محسن دارابی افزود: دومین چالش تحولات پرشتاب در حوزه فناوری مانند بکارگیری هوش مصنوعی در ارائه خدمات است به گونه ای که کسب و کارها باید در راستای ارتقای خدمات خود و استفاده از این تکنولوژی های روز بهره مند باشند.

به اعتقاد وی عامل سوم رقابت شدید بین کسب و کارها در ارائه هر چه بهتر خدمات است و شرکت ها مجبورند هر روز برای عقب نماندن از رقبا ارتقای خدمات دهند.

دارابی در ادامه عمده مشکلات واحدهای تولیدی استان کرمانشاه را ناشی از استفاده نکردن از خدمات کسب و کار در حوزه مالی، حقوقی و مشاوره ای اعلام کرد و گفت: برخی واحدهای تولیدی اگر در بخش مالی از خدمات کسب و کار بهره می گرفتند مثلا اگر از تسهیلات سرمایه در گردش به جای سرمایه ثابت استفاده نمی کردند؛ الان با مشکل روبرو نبودند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت: وقت آن رسیده است که خدمات کسب و کار استان در حوزه مالی، حقوقی، مشاوره، آشنایی با قابلیت ها و توانایی ها استان، زنجیره تامین از تولید، توزیع و پخش و ارائه خدمات بهتر به مصرف کنندگان، حوزه گردشگری و سلامت و درمان را بیشتر مورد توجه و اجرا قرار دهیم.

همچنین رییس پارک علم و فن آوری استان کرمانشاه گفت: علت شکست بسیاری از کسب و کارهای امروزه تناسب نداشتن اقدام و حرکت آنها با تحولات و پیشرفت روز جامعه است بطوریکه از رقبای نوظهور که از فناوری استفاده می کنند، جا می مانند.

سیامک آزادی افزود: تحولات جدید جامعه؛ اشتغال، عرضه و تقاضا، ارزش ها و مشتریان جدیدی را بوجود می آورد و در این راستا کسب و کارها می تواند با ارائه خدمات جدید دوام بهتر و قوی تری در بازار داشته باشند.

وی همچنین به موفقیت شرکت ها و واحدهای علم فناوری کرمانشاه در سطح کشور اشاره کرد و گفت: اکنون ۲۲ محصولی که در واحدهای پارک فناوری استان تولید می شود در کشور کم نظیر و مختص استان کرمانشاه است.

به گزارش ایرنا اکنون هزار و ۲۷ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ثبتی ۳۸ هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال در استان کرمانشاه فعال و ۳۰ هزار و ۲۸۴ نفر در آنها مشغول به کار هستند.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha