۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85268119
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح یاریگران زندگی در هفت محله قزوین

۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبر: 85268119
اجرای طرح یاریگران زندگی در هفت محله قزوین

قزوین - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر قزوین از اجرای طرح یاریگران زندگی (الگویی برای خود مراقبتی) در هفت محله این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید جمال الدین حسینی روز دوشنبه در حاشیه عقد تفاهم نامه اجرای این طرح با موسسه شمیم (شبکه مردمی یاریگران معتادان) ضمن بیان این مطلب افزود: این طرح در چهار محله مهرگان واقع در شهرستان البرز ، ۲ محله در هادی آباد و یک محله در راه آهن قزوین اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح ابتدا در هفت استان از جمله قزوین و در مراحل بعدی نیز در دیگر استان‌ها اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای اهداف سند تحول دولت مردمی و به منظور استفاده بیش از پیش از ظرفیت‌های نهادهای مردمی و گروه‌های جهادی، با عنوان طرح یاریگران زندگی در محلات با همکاری موسسه شمیم به منظور کاهش آسیب اعتیاد در سطح استان به امضاء رسید.

به گفته این مسوول، اعتبار تخصیص داده شده به این طرح هفت میلیارد ریال بوده و قرار است تمامی فرآیندها از جمله گفتمان‌ سازی، ساختارسازی، آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی، تولید محتوا، تدوین و اجرای برنامه های پیشگیرانه و مداخلات درمانی در ۷ محله مورد نظر در استان قزوین اجرا شود.

حسینی خاطرنشان کرد: هدف شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین، تمرکز بر مسایل پیشگیری و همچنین انجام اقدامات لازم برای توقیف و مقابله با گسترش مواد مخدر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha