«ترابی» آخرین بازمانده پرسپولیس از تقابل پیشین با تاجیک‌ها

تهران-ایرنا- پرسپولیسی‌ها نسبت به نخستین بازی خود با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا، تغییرات اساسی خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی عصر فردا سه‌شنبه در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برابر استقلال تاجیکستان به میدان می‌رود که این تیم بعد از مدت‌ها با حمایت هواداران خود در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد.

دو تیم درحالی برابر هم به میدان خواهند رفت که این بازی دومین مصاف آنها در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. پیش از این دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در فصل ۲۰۲۱ در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی با تک گل مهدی‌ترابی در دقیقه ۹۰ بازی به سود پرسپولیس به پایان رسید.

گل‌محمدی در این بازی حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی را در ترکیب قرار دارد و در ادامه حامد پاکدل و عیسی آل‌کثیر به عنوان یار تعویضی وارد بازی شدند.

نکته جالب‌توجه در اینجاست که لک، حسینی، نعمتی، آقایی، اسدی، عبدی،پاکدل و آل‌کثیر، هشت بازیکنی هستند که اکنون در پرسپولیس نیستند یا کفش‌های خود را آویخته‌اند.

«ترابی» آخرین بازمانده پرسپولیس از تقابل پیشین با تاجیک‌ها

از طرفی نیز میلاد سرلک، وحید امیری به دلیل مصدومیت نمی‌توانند سرخ‌پوشان را در این بازی همراهی کنند. همچنین به نظر می‌رسد فرشاد فرجی نیز با توجه به بازگشت محمدحسین کنعانی‌زادگان، شانسی برای حضور در میدان ندارد. بدین ترتیب مهدی ترابی زننده گل برتری سرخ پوشان در بازی دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۱ تنها بازیکن باقی مانده از این دیدار است که در دومین رویاروی دو تیم در این رقابت‌ها در ترکیب سرخ‌پوشان حضور خواهد داشت.

گفتنی است سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیسی‌ها در نخستین بازی این تیم با استقلال اکنون عضو کادرفنی سرخ‌پوشان پایتخت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha