صعود سه تیم دوبل ایران به نیمه‌نهایی پاراتیراندازی با کمان

هانگژو- ایرنا- تیم‌های دوبل ریکرو و کامپوند بانوان و کامپوند مردان به نیمه نهایی مسابقات پارا تیراندازی با کمان در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو صعود کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، در ادامه مسابقات پاراآسیایی هانگژو و در رشته پاراتیراندازی با کمان، نمایندگان کشورمان در مرحله حذفی امروز (سه‌شنبه) به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم دوبل ریکرو بانوان با ترکیب زهرا نعمتی و سمیه رحیمی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تایلند به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد و فردا در نیمه‌نهایی به مصاف اندونزی می‌رود.

دوبل کامپوند بانوان نیز با ترکیب مریم یاورپور و فرزانه عسگری در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۱۹ مقابل چین‌تایپه به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. تیم ایران فردا در نیمه‌نهایی به مصاف تیم چین می‌رود.

تیم دوبل ریکرو مردان با ترکیب محمدرضا عرب عامری و غلامرضا رحیمی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات با نتیجه ۶ بر صفر مقابل مغولستان به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد و فردا به مصاف تایلند می‌رود.

تیم دوبل کامپوند مردان با ترکیب علی سینا منشازاده و هادی نوری در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۵۰ مقابل چین‌تایپه شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

صعود تیم میکس ریکرو به نیمه نهایی

همچنین تیم میکس ریکرو ایران با ترکیب زهرا نعمتی و محمدرضا عرب عامری در یک چهارم نهایی مسابقات به مصاف تیم اندونزی رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید. تیم ایران روز پنجشنبه در نیمه‌نهایی به مصاف تیم تایلند می‌رود.

تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب هادی نوری و مریم یاورپور در یک چهارم نهایی مسابقات به مصاف تیم تایلند رفت و با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۹ به پیروزی رسید. ایران روز پنجشنبه در نیمه‌نهایی به مصاف تیم هند می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha