دعوای والیبالی بین پیکان و شهداب؛ پای یک ملی‌پوش در میان است

تهران- ایرنا- در حالی که لیگ برتر والیبال اولین هفته خود را سپری کرد اما در همین یکی دو روز اخیر حواشی زیادی در خصوص برخی تیم‌ها به وجود آمده است.

به گزارش ایرنا، هنوز هفته اول لیگ برتر والیبال آغاز نشده بود که حواشی و مصاحبه‌های آتشین مربیان و مدیران روی این رقابت‌ها سایه انداخت. روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تیم شهداب در اعتراض به اینکه بازیکنش مشمول خدمت سربازی شده و نمی‌تواند در فصل جاری در این تیم بازی کند تهدید به کناره‌گیری از لیگ کرده است. هر چند در نهایت این اتفاق رخ نداد و تیم شهداب در هفته نخست لیگ برتر والیبال مقابل حریفش صف‌آرایی کرد.

در ادامه پیمان اکبری در صحبت‌های خود که پس از بازی پیکان و چادرملو انجام داد علیه شهدابی‌ها موضع‌گیری کرد. او گفت: «در این بازی بازیکنی مثل مبین نصری تمرکز کافی نداشت. او در خدمت تیم ملی بود و خیلی دیر به جمع پیکانی‌ها اضافه شد و به همین دلیل هماهنگی کافی را نداشت. ضمن اینکه در روزهای اخیر خیلی ها با وی تماس گرفتند که امروز نمی تواند بازی کند و کارت بازی برایش صادر نخواهد شد؛ اما ای کاش موضوع را درست و منطقی حل می‌کردند.هیچ حکم و نامه‌ای برای او صادر نشد و متاسفانه برخی از دوستان از باشگاه شهداب یزد پیشنهاداتی به وی دادند که شب گذشته مطلع شدیم. از وی خواسته بودند که به تیم شهداب بازگردد و شرایط خاصی برای وی درنظر می‌گیرند که به نظرم کار جالبی نبود. شاید برخی از دوستان بگویند این صحبت ها بهانه‌ای برای باخت است، اما من با این تیم جوان نیازمند تمرکز کامل هستم. صحنه هایی از بازیکنانم دیدم که فکر می‌کنم اگر به هماهنگی بیشتری برسیم، می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.»

امروز هم مدیرعامل شهداب در گفت‌وگویی از باشگاه‌های پیکان، پاس گرگان و حتی مربی پیشین تیم ملی انتقاد کرد و در نهایت هم گفت که احتمال دارد هیئت مدیره باشگاه شهداب دلسرد شوند.

با این اوصاف به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده شاهد حواشی بیشتری در لیگ برتر والیبال باشیم. حواشی‌ای که قطعا یکی از دلایل عدم پیشرفت والیبال ایران در چند سال اخیر بوده و تیم‌ها به جای پرداختن به مسائل فنی تلاش می‌کنند به هر شکل ممکن خود را محق نشان دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha