دیدار معاون علمی رئیس‌جمهوری با دستیار پوتین

مسکو-ایرنا- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری سه‌شنبه در نخستین برنامه سفر رسمی خود به روسیه با دستیار ارشد رئیس جمهور روسیه در امور علمی و فناوری دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی و آندره فورسنکو در این دیدار، راهکارهای توسعه مناسبات دوجانبه در عرصه‌های علمی و فناوری را بررسی کردند.

دیدار معاون علمی رئیس‌جمهوری با دستیار پوتین

در این دیدار که با حضور کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو برگزار شد، درباره تقویت همکاری‌های فناورانه صنعتی، مواد پیشرفته، صنعت هوایی، دارو و تجهیزات پزشکی تبادل‌نظر شد.

دیدار معاون علمی رئیس‌جمهوری با دستیار پوتین

دیدار معاون علمی رئیس‌جمهوری با دستیار پوتین

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری سه‌شنبه در بدو ورود به مسکو گفته بود: طرح‌ریزی برنامه‌های تحقیقاتی مشترک بین دانشمندان ایران و روسیه در دستورکار است.
دهقانی فیروزآبادی با اشاره به روند رو به توسعه مناسبات دوجانبه گفت: با همکاری بنیادهای علم ایران و روسیه، از تعدادی از دانشمندان دو کشور در برنامه‌های تحقیقاتی استفاده می‌شود.
وی همچنین درباره برنامه‌های سفر دو روزه خود به مسکو اظهار داشت: در این سفر با مقامات دولت روسیه در حوزه علم و فناوری جلساتی خواهیم داشت.
دیدار با معاون نخست وزیر و وزیر صنعت و بازرگانی روسیه و بازدید از برخی مراکز این کشور از برنامه های معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری در مسکو است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha