۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۰۲
کد خبرنگار: 924
کد خبر: 85269639
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویداد هنری و ادبی طوفان الاقصی در تبریز برگزار شد

تبریز - ایرنا - رویداد هنری و ادبی طوفان الاقصی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در خانه فرهنگ تبریز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و ادب تبریز روز سه‌شنبه برای اعلام همدردی و همبستگی با مردم مظلوم غزه گرد هم آمدند تا در رشته‌های مختلف هنری و ادبی به خلق آثار با موضوع غزه بپردازند.

در این رویداد و تجمع هنری و ادبی هنرمندان خوشنویس، نقاش و کاریکاتوریست در نگارخانه استاد میرعلی تبریزی نسبت به خلق اثر با موضوع غزه اقدام کردند.

همچنین در کنار کارگاه خوشنویسی، ‌نقاشی و کاریکاتور، موسیقی با موضوع غزه اجرا شد.

رویداد هنری و ادبی طوفان الاقصی در تبریز برگزار شد

محفل شعر مبشرات هم یکی از برنامه‌های این رویداد بود که با حضور شعرا و ادبای استان در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد.

۱۵ مهر امسال به دنبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی، رزمندگان مقاومت عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست با نام طوفان الاقصی انجام دادند که فقط در ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین های اشغالی شلیک و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع آنها را هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی در واکنش به این عملیات، نوار غزه را هدف حملات هوایی و کور قرار داده که منجر به کشته و مجروح شدن هزاران فلسطینی از جمله زنان و کودکان شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha