۲ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۰۳
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85269669
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت دومین اسیر فلسطینی در کمتر از ۲۴ ساعت

۲ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۰۳
کد خبر: 85269669
شهادت دومین اسیر فلسطینی در کمتر از ۲۴ ساعت

تهران-ایرنا- منابع رسانه‌ای عصر امروز (سه‌شنبه) از شهادت دومین اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در کمتر ۲۴ ساعت خبر دادند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از رسانه‌های فلسطین، کمیته امور اسرای فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که "عرفات یاسر حمدان" اسیر فلسطینی ۲۵ ساله اهل شهرک بیت سیرا در رام‌الله امروز در زندان عوفر به شهادت رسید.

در این بیانیه آمده است: جنایات بی‌سابقه رژیم اشغالگر علیه اسرا منجر به شهادت دو شهید در داخل زندان‌های این رژیم در کمتر از ۲۴ ساعت شد.

این کمیته همچنین اضافه کرد: قانون اعدام اسرا که در اولین شور توسط کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) تصویب شد، در حال حاضر در داخل زندان‌های این رژیم اجرا می‌شود.

شب گذشته نیز جنبش حماس اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی «عمر حمزه دراغمه» از رهبران این جنبش را در زندان ترور کرده است.

طبق گزارش رویترز، عمر دراغمه ۵۸ ساله از رهبران حماس و اهل شهر طوباس در شمال کرانه باختری بود که همزمان با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» به همراه پسرش توسط صهیونیست‌ها بازداشت شد.

رژیم صهیونیستی درحالی این دو اسیر فلسطینی را به شهادت رسانده است که جنبش حماس طی روزهای اخیر در اقدامی انسان دوستانه چند اسیر صهیونیست را که در جریان نبرد «طوفان الاقصی» به غزه منتقل شده بودند، آزاد کرد.

طوفان الاقصی در حالی وارد هجدهمین روز خود شده که بمب افکن های رژیم صهیونیستی بدون وقفه بمباران مناطق مسکونی و درمانی غزه را ادامه می دهند، اما تا این ساعت نظامیان صهیونیست نتوانسته اند وارد غزه شوند، چرا که به خوبی می دانند که ورود به غزه یعنی ورود به کمینگاه و باتلاق، که خروج از آن به این راحتی‌ها ممکن نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha