برتری پرسپولیس در نیمه نخست دیدار با استقلال تاجیکستان + فیلم

تهران- ایرنا- تیم پرسپولیس در نیمه نخست دیدار مقابل استقلال تاجیکستان به برتری یک بر صفر رسید.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹:۳۰ با حضور ۳۵ هزار هوادار خود به مصاف استقلال تاجیکستان رفته است.

در ابتدای نیمه نخست بازی در دقیقه ۲ بازی تیم استقلال تاجیکستان صاحب یک ضربه پنالتی شد اما علیرضا بیرانوند موفق شد ضربه سنین سابای را مهار کند.

در دقیقه ۱۰ بازی سرخ‌پوشان با نفوذ از سمت چپ خط صاحب یه موقعیت گلزنی شد که شوت علی نعمتی به بیرون رفت و تبدیل به گل نشد. دو دقیقه بعد، ارسال دانیال اسماعیلی‌فر درحالی به روی دروازه استقلال رفت که تنها ضربه یک بازیکن پرسپولیس را کم داشت تا این تیم به گل برسد که شاگردان گل‌محمدی در این راه ناکام ماندند.

در دقیقه ۲۹، محمد عمری توسط احسان پنجشنبه سرنگون شد و داور در یک نقطه مناسب به سود پرسپولیس اعلام خطا کرد که سروش رفیعی این موقعیت خوب گلزنی را از دست داد.

در دقیقه ۳۸ بازی شوت علی نعمتی بار دیگر راه به جایی نبرد و دروازه‌بان استقلال توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۴۴، یک بار دیگر عمری با حرکت تکنیکی خود مدافعین استقلال را مجبور کرد تا باز هم روی او خطا کنند تا پرسپولیس در یک موقعیت خوب باز هم صاحب ضربه ایستگاهی شود. ابتدا ضربه شهاب زاهدی به دیوار دفاعی برخورد کرد، اما در یک رفت برگشت شوت سنگین سعید صادقی از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به مدافع حریف تبدیل به گل شد.

در پایان نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر پرسپولیس همراه شد و دو تیم برای نیمه مربیان راهی رختکن شدند.

تیم داوری: محند قاسم سارای، واثق‌مدل سعیدی، احمدصباح قاسم بغدادی و عمار اشکانانی (همگی از عراق)

ترکیب پرسپولیس :

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی،وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، محمد عمری، شهاب زاهدی

سرمربی : یحیی گل‌محمدی

ترکیب استقلال تاجیکستان:

رستم یتیموف، تبرز اسلاموف، آرتور کارتاشیان، سدیوجون قوربانوف، دنیس بگانوویچ، علیشهر جلیلوف، سنین سبایی، احمدونی کمالوف، احسان پنشنبه، رومیش جلیلوف و ایوان نووسلیچ

سرمربی: ایگور چرفچنکو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha