هزینه‌کرد ۸۱ میلیارد ریالی ایمیدرو در بخش آموزش، پژوهش و فناوری در نیمه نخست ۱۴۰۲

تهران- ایرنا- سرپرست مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،  اعلام‌کرد: این سازمان در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲، رقمی به ارزش ۸۱ میلیارد ریال برای بخش آموزش، پژوهش و توسعه فناوری هزینه کرد.

به گزارش ایرنا از ایمیدرو، «فرهاد فرشاد» افزود: این سازمان به دنبال ارتقای هم افزایی با شرکت های تابعه و وابسته در بخش آموزش، پژوهش و فناوری است

وی بیان‌داشت: هزینه های انجام شده برای برگزاری دوره های آموزشی منابع انسانی ستاد ایمیدرو و واحدهای تابعه در حوزه های مختلف، اجرای طرح‌های پژوهشی، حمایت از برگزاری همایش، تجهیز کتابخانه و مرکز اسناد فنی ایمیدرو، چاپ کتاب و مقاله و غیره بوده است.

سرپرست مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو خاطرنشان‌کرد: ۲ نشست هم اندیشی و هم‌افزایی پژوهش ایمیدرو و بنگاه‌های منتخب در خرداد و شهریور به ترتیب به میزبانی مجتمع سنگ آهن سنگان و شرکت سنگ آهن گهرزمین برگزار شد.

وی اضافه‌کرد: در این نشست ها، بخشی از نتایج طرح های پژوهشی انجام شده توسط ایمیدرو و شرکت های تابعه ارائه شد. جلسه آتی نیز در اواخر آبان برگزار خواهد شد.

برگزاری سه هزار و ۸۰۰ ساعت دوره آموزشی

فرشاد با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی این سازمان در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲، تصریح‌کرد: در این مدت، سه‌هزار و ۸۱۹ ساعت دوره آموزشی برای هفت‌هزار و ۸۲۹ فراگیر در حوزه بهره‌وری، پژوهش و توسعه فناوری، مدیریت عملکرد، ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی، بودجه، اکتشاف، فنی مهندسی، معدن و صنایع معدنی، کارآفرینی و غیره برگزار شد.

وی ادامه‌داد: در بخش کتابخانه و مرکز اسناد فنی ایمیدرو نیز، به روزرسانی آرشیو الکترونیکی، به اشتراک گذاری فهرست طرح‌های پژوهشی از سال ۹۵ تا ۱۴۰۱ در پورتال آموزش، پژوهش و فناوری با هدف تسهیل دسترسی به دستاوردهای علمی و تخصصی مرتبط، تهیه فهرست نیازمندی های این سازمان برای خرید کتاب های فارسی و لاتین تخصصی روز به صورت الکترونیکی و غیره انجام شد.

این مسوول خاطرنشان‌کرد: موافقتنامه طرح آموزش معادن بخش خصوصی برای سال ۱۴۰۲ با شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز از جمله پروژه های آموزشی این مدیریت محسوب می شود.

به گزارش ایرنا، ایمیدرو در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۷۵۰ میلیارد ریال برای توسعه آموزش، پژوهش و فناوری اختصاص داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha