۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85270136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر کانون های رضوی: ظرفیت ترویج سیره رضوی را در البرز بالا ببریم

کرج- ایرنا - مدیر کانون های خدمت رضوی استان البرز گفت: ظرفیت ترویج سیره رضوی را در این استان با توجه به نیاز فرهنگی و اجتماعی و عهدی که در نوکری کردن در بارگاه امام رضا(ع) بسته ایم، بالا ببریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «قربانعلی مصطفایی» روز چهارشنبه در آیین تکریم مدیر کانون تخصصی تبلیغی و مداحی خدمت رضوی استان البرز که در مسجد امام سجاد (ع) کرج برگزار شد، افزود: در این استان ۱۱ کانون تخصصی در شبکه خادمیاری فعالیت دارد که باید از ظرفیت آن برای ترویج تعالیم اسلامی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: کانون تخصصی تبلیغ و مداحی رضوی مسوولیت مهمی برعهده دارد که باید از ظرفیت آن بر اساس فرمایشات امامین انقلاب در بین مردم به ویژه نوجوانان و جوانان استفاده کرد.

مصطفایی با اشاره به اینکه در دنیای امروز سلاحی برنده تر از تبلیغ وجود ندارد، خاطرنشان کرد: باید در ایران کوچک در این عرصه مهم به رسالت مهم خود موثرتر عمل کنیم .

سفره خدمت رضوی برای هفت هزار نفر در البرز گسترده شده

مدیر کانون های خدمت رضوی استان البرز یادآور شد: سفره خدمت رضوی در استان البرز برای هفت هزار نفر گسترده شده که باید بر اساس بخشنامه ها و دستورالعمل ها عمل کرد تا از خدمت حذف نشویم .

مصطفایی با بیان اینکه حدود ۹۰۰ نفر در استان البرز نامشان از خادمی امام رضا (ع) خط خورده و به یاور رضوی رسیده است، ادامه داد: این عزیزان فقط ۶ ماه فرصت دارند تا با ثبت خدمت ماهانه در سامانه وضعیت خود را حفظ کنند در غیر این صورت از خدمت کردن در بارگاه امام حذف می شوند.

وی افزود: در استان البرز در حال تشکیل هیأت خدام الرضا (ع) هستیم تا همه کسانی که دل در گروه اهل بیت (ع) دارند را دور هم جمع کنیم و کار امام رضایی انجام دهیم.

مصطفایی با اشاره به اینکه کانون های تخصصی خدمت رضوی در مناطق ۱۰ گانه البرز تشکیل می شود، گفت: بر اساس دستورالعمل جدید باید کانون های تخصصی در شهرها و شهرستان ها تشکیل شود و حوزه ستادی در استان ها نقش برنامه ریزی ، کنترل و نظارت داشته باشند .

وی از تلاش و خدمات مدیریتی حجت الاسلام میلانی نژاد قدردانی کرد و حجت الاسلام محمد صیدی طهرانی را به مدیریت کانون تخصصی تبلیغ و مداحی استان البرز منصوب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha