۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۹:۵۶
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85282049
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نایب قهرمان البرزی مچ اندازی جهان مدال های خود را به آستان قدس رضوی اهدا کرد

کرج - ایرنا - «احسان مهرافزا» ورزشکار پرافتخار البرزی و نایب قهرمان مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی جهان، مدال‌های نقره و برنز خود را که در مسابقات جهانی مالزی کسب کرده بودبه آستان مقدس امام رضا (ع) اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسمی که روز دوشنبه با حضور پرچم‌گردانان حرم مطهر رضوی و نیز مسوولان استانی و کشوری در معاونت ورزشی شبکه جوانان انقلاب اسلامی کشور مستقر در فرهنگسرای کوثر کرج برگزار شد، «احسان مهرافزا» دارنده نشان‌های نقره و برنز مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان، پس از اهدای ۲ مدال ارزشمند خود به آستان قدس رضوی گفت: پیش از اعزام به مسابقات جهانی نیت داشتم که در صورت کسب مدال آن‌ها را به حرم مطهر امام رضا (ع) اهدا کنم.

وی افزود: زندگی در سایه‌ی پربرکت امام هشتم (ع)، مایه‌ی افتخار هر ایرانی بوده و تقدیم مدال به حرم شریف امام رضا (ع) کوچکترین اقدام فرهنگی در جهت ایجاد و حفظ روحیه‌ی معنوی در میان ورزشکاران است.

وی اظهار کرد: به همین دلیل مدال‌های خود را از طریق معاونت امور ورزشی و شبکه ملی جوانان انقلاب اسلامی که مرجع جوانان ورزشکار دغدغه‌مند هستند به آستان قدس رضوی با افتخار تقدیم کردم.

احسان مهرافزا قهرمان مسابقات مچ اندازی جهانی فرزند یکی از شهدای والامقام دفاع مقدس است .

به گزارش ایرنا، مدال های کسب شده توسط مهرافزا، اولین مدال‌های جهانی رشته‌ی مچ اندازی برای کشور ایران بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha