۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85270149
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنگ هفته پدافند غیرعامل در البرز به صدا درآمد

۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
کد خبر: 85270149
زنگ هفته پدافند غیرعامل در البرز به صدا درآمد

کرج - ایرنا - همزمان با آغاز هفته نکوداشت پدافند غیرعامل، زنگ پدافند غیرعامل با هدف آگاهی بخشی به دانش آموزان روز چهارشنبه در مدارس استان به صدا درآمد.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در آیین نواختن زنگ هفته پدافند غیرعامل در مدرسه فرزانگان کرج با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر اهمیت پدافند غیرعامل که دفاع غیرنظامی دربرابر دشمنان به شمار می رود تاکید دارد، افزود: مدیران دستگاه ها و فرمانداران ضمن عمل به وظایف خود باید نسبت به تشریح و اطلاع رسانی هدفمند برای اطلاع رسانی عموم جامعه با استفاده از ظرفیت های فرهنگی ورسانه ای اقدام کنند.

"مرتضی ولی پوری" با اشاره به اینکه فضاهای اداری و محیطی باید نمایانگر اهمیت این هفته و اقدامات مرتبط با آن باشند، ادامه داد: از منظر پدافند غیر عامل نیز باید برنامه آموزشی برای درآموزان اجرا کرد.

زنگ هفته پدافند غیرعامل در البرز به صدا درآمد

وی ادامه داد: ایران اسلامی از نظر ویژگی‌های سرزمینی همواره مورد طمع دشمنان است بنابراین باید نسل امروز با نسل دفاع مقدس پیوست یابد و این مهم در کلاس های درس امکان پذیر است.

سوم لغایت ۱۰ آبان ماه با شعار " ایران پایدار ، به وسعت ایمان، به بلندای امید – پدافند غیر عامل دفاع همه جانبه در برابر جنگ ترکیبی" هفته دفاع غیر عامل نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha