یک طلای دیگر به کاروان ایران اضافه شد؛ خسروی در پرتاب وزنه افتخار آفرید

هانگژو- ایرنا- ملی پوش پارادوومیدانی ایران مدال طلای پرتاب وزنه این رشته در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران از هانگژو، رقابت های دوومیدانی چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی که از صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین آغاز شده است، با رقابت پرتابگران وزنه ادامه پیدا کرد.

در فینال این ماده که در کلاس F۵۷ برگزار شد، یاسین خسروی به رقابت با حریفان خود پرداخت و با پرتابی به طول ۱۶ متر ضمن کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی، رکورد بازیهای پاراآسیایی را نیز شکست.

خسروی: دوست داشتم با مرحوم سیامند در بازی‌ها شرکت می‌کردم

یاسین خسروی بعد از کسب مدال طلا گفت: دوست داشت با مرحوم سیامند رحمان در یکی از اعزام‌ها بودم. از نبود سیامند رحمان خیلی ناراحتم و جا دارد یادی از اعجوبه پاراوزنه‌برداری کنیم. امیدوارم بتوانم راهش را ادامه دهم و اخلاق خوب و رکوردهای او را داشته باشم.

ملی‌پوش پارادوومیدانی کشورمان که در ماده پرتاب نیزه و ماده F۵۷  صاحب نشان طلا شد، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که مدال طلای ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۷  را کسب کردم چون واقعا سختی کشیدیم. یکسال در اردو تمرین کردم و دو ماه پدر و مادرم را ندیدم و خدا را شکر مزد زحماتی که کشیدیم را گرفتم. این مدال را به ملت شریف ایران بخصوص کرمانشاهی‌ها تقدیم می‌کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha