۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 817
کد خبر: 85270609
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احصای ۱۲ چالش اصلی در موضوع تحول امور پرورشی

۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵
کد خبر: 85270609
احصای ۱۲ چالش اصلی در موضوع تحول امور پرورشی

تهران- ایرنا- دبیر میز تحول امور پرورشی از احصای ۱۲ چالش اصلی و ۵۰ چالش فرعی و ۱۵۰ راهکار در جهت حل و عبور از این چالش‌ها در موضوع تحول امور پرورشی خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از شورای عالی انقلاب فرهنگی، هفتمین جلسه کمیسیون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست سیدجلال موسوی معاون ستاد تعلیم و تربیت و با حضور برخی معاونین وزیر آموزش و پرورش و اعضای حقیقی و حقوقی کمیسیون، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه نصرتی دبیر میز تحول امور پرورشی به ارائه پیشنهادهای احصا شده در میز، در مورد تحول در امور پرورشی پرداخت.

نصرتی از احصای ۱۲ چالش اصلی و ۵۰ چالش فرعی و ۱۵۰ راهکار در جهت حل و عبور از این چالش‌ها در نتیجه برگزاری جلسات متعدد با اساتید امور پرورشی، تیم‌های کارشناسی معاونت پرورشی، مجموعه‌های مردمی فعال در عرصه پرورشی و بهره‌گیری از سامانه هم‌اندیشی شورا (با بیش از ۵۰۰ نظر ثبت شده) در موضوع تحول امور پرورشی خبر داد.

علی محبی رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، به ارائه مباحثی پیرامون نقشه راه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پرداخت.

وی نقشه راه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش را ماحصل جلسات متعدد و مشارکت بیش از ۳۰۰ مدیر مدرسه دانست و به ارائه آن پرداخت.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین درخور دبیر کمیسیون تعلیم و تربیت ضمن تشکر از گردآوری و ارائه خوب و جامع مطالب، بررسی کامل و نقد این موضوعات توسط اعضای کمیسیون را نیازمند برگزاری جلسات متعدد دیگر دانست.

موسوی نیز با تشکر از ارائه خوب دبیر و اعضا، احکام تعدادی از مسئولان میزهای کمیسیون را اهدا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha